دوربین فوق عریض به آیپد پرو ۲۰۱۹ اضافه خواهد شد
1 min read

دوربین فوق عریض به آیپد پرو ۲۰۱۹ اضافه خواهد شد

امروز صبح بود که در ترنجی خواندیم اپل همچنان در صدر بازار تبلت هاست. اخیرا اطلاعاتی در خصوص نسل جدید تبلت آیپد پرو اپل منتشر شده است که به وجود ماژول دوربین سه گانه در این تبلت پرچمدار اشاره دارد. گفته می شود حداقل دوربین فوق عریض به آیپد پرو ۲۰۱۹ اضافه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین چندگانه آیپد پرو ۲۰۱۹

آیپد پرو ۲۰۱۹

مدتی پیش برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که اپل قصد دارد تا برای جبران سقف خرید صفحه نمایش OLED از سامسونگ، برخی از محصولات خود مانند آیپد پرو و مک‌بوک‌ها را به صفحه نمایش OLED مجهز کند. اما بر اساس اخبار منتشر شده، تغییرات نسل جدید آیپد پرو به صفحه نمایش ختم نشده و اپل قصد دارد تا در این محصول از دوربین سه گانه استفاده کند.

هفته گذشته شرکت سامسونگ از تبلت جدید خود با نام گلکسی تب اس ۶ به عنوان اولین تبلت مجهز به دوربین دوگانه رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته تا برای مقابله با تبلت جدید سامسونگ، نسل جدید آیپد پرو را به دوربین سه گانه مجهز کند. به تازگی رندرهایی از تبلت‌های جدید آیپد پرو ۲۰۱۹ اپل منتشر شده است که در آن شاهد استفاده از ماژول دوربین مربعی با چینش دوربین سه گانه هستیم.

اخیراً یکی از تامین کنندگان چینی قطعات آیپدهای اپل مدعی شده است که این شرکت قصد دارد تا در iPad Pro 2019 از ماژول دوربین سه گانه مشابه با آیفون‌های 2019 استفاده کند. استفاده از دوربین سه گانه می‌تواند قدم بزرگی برای ایجاد تغییر در نسل جدید تبلت آیپد پرو باشد، زیرا در حال حاضر نسخه فعلی آیپد پرو به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده است و نسبت به دوربین‌های فعلی کیفیت مناسبی ندارد.

آیپد پرو ۲۰۱۹

آیپد پرو ۲۰۱۹

همچنین این منبع خبری مدعی شده است که نسخه 10.2 اینچی آیپد به همراه دوربین دو گانه عرضه خواهد شد؛ البته اپل به تازگی نسخه 10.5 اینچی آیپد Air را به بازار عرضه کرده است و به همین دلیل احتمال عرضه این نسخه در آینده نزدیک بسیار کم است.

به این ترتیب همه آیپدپروهای ۲۰۱۹ حتما دوربین دوم فوق عریض را دریافت خواهند کرد.

نوشته دوربین فوق عریض به آیپد پرو ۲۰۱۹ اضافه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.