باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری سامسونگ برای دو پایین رده جدید
1 min read

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری سامسونگ برای دو پایین رده جدید

احتمالا به زودی، شاهد مجهز شدن تعدادی از گوشی های هوشمند سامسونگ به باتری‌ ۶۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی خواهیم بود. این باتری‌ ها، دوام گوشی های سامسونگ را شدیدا افزایش می‌دهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری سامسونگ برای دو پایین رده جدید صحبت کنیم.

بر اساس تصویری که به تازگی از یک آزمایشگاه واقع در کره جنوبی فاش شده است، شایعه استفاده از باتری‌ 6 هزار میلی‌ آمپر ساعتی در گوشی های هوشمند آتی سامسونگ تایید می‌شود. انتظار می‌رود اولین گوشی سامسونگ مجهز به یک باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی گلکسی ام 20 اس به عنوان جایگزین سامسونگ گلکسی ام 20 باشد.

یکی از منحصربه‌فردترین گوشی‌ های اقتصادی کنونی بازار از نظر ظرفیت باتری، سامسونگ گلکسی ام 20 است. این گوشی دارای یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی بوده و به لطف داشتن مشخصات فنی معمولی، دوام باتری بسیار بالایی دارد. چندی پیش خبری درباره ارائه یک مدل جدید از این گوشی با یک باتری بزرگتر شنیده شد. این گوشی دارای شماره کد EB-BM207ABY و شماره مدل SM-M207F است.

گلکسی ام ۲۰ اس (Galaxy M20s) با باتری نزدیک به ۶۰۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد

بر اساس عکس‌های تازه فاش شده، ظرفیت باتری گوشی گلکسی ام 20 اس 22.45 وات ساعت است. با در نظر کارکرد آن در 3.85 ولت و انجام یک سری محاسبات، به رقم 5831 میلی‌ آمپر ساعت برای ظرفیت آن می‌رسیم که برای کاربران بیشتر قابل درک است.

به جز ظرفیت باتری، اطلاعات دیگری از گوشی گلکسی ام 20 اس در دسترس نیست. گفته می‌شود این گوشی همراه با دستگاه دیگری با نام گلکسی ام 30 اس رونمایی خواهد شد. متاسفانه زمان این اتفاق مشخص نیست، اما انتظار نداریم به سال 2020 موکول شود.

نظر شما درباره باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری چیست؟ فاکتور مهمی در خرید شماست؟

نوشته باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری سامسونگ برای دو پایین رده جدید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.