ال جی جی ۸ ایکس (LG G8X) را با ناچ قطره ای، دوربین دوگانه و جک ۳.۵ میلی متری صدا ببینید

دیروز بود که در ترنجی خواندیم مراسم ال جی IFA 2019 تاریخ ۱۵ شهریور احتمالا میزبان ال جی جی ۸ (LG G8X) خواهد بود. امروز رندری از آن منتشر شده که اطلاعات جالب و عجیبی را در مقایسه با ال جی جی ۸ به ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ال جی جی ۸ ایکس (LG G8X) را با ناچ قطره ای، دوربین دوگانه و جک ۳.۵ میلی متری صدا ببینید.

ال جی جی ۸ ایکس (LG G8X)

ال جی جی ۸ ایکس

اولین موضوعی که درباره ال جی جی ۸ ایکس می توانم به آن اشاره کنم، حذف ویژگی Hand ID که این شرکت کره‌ای برای ال جی جی ۸ خیلی روی آن تبلیغ کرد است. با کوچکتر شدن ناچ LG G8X دیگر فضایی برای دوربین ToF روی قاب جلویی باقی نمی ماند که عملکرد مذکور انجام شود.

موضوع دوم حضور بلندگوی مکالمه به صورت سنتی بالای دوربین است. در این بخش دیگر شاهد یکپارچه بودن بلندگو با نمایشگر نیستیم که این هم با ال جی جی ۸ متفاوت است.

دوربین LG G8X یک دوربین دوگانه است که از نظر طراحی همانند ال جی جی ۸ کاملا همسطح طراحی شده و در حقیقت زیر شیشه قاب پشتی دستگاه قرار دارد که در نوع خود جالب است. ال جی G8 اما یک نسخه با دوربین سه گانه داشت که ال جی جی ۸ ایکس احتمالا فقط با دوربین دوگانه ارایه شود.

با توجه به این تغییرات متوجه می شویم که ال جی جی ۸ ایکس یک نمونه ارزان‌تر از ال جی جی ۸ باید باشد که امکانات و ویژگی‌های آن کمتر به نظر می رسند.

ال جی جی ۸ ایکس

ال جی جی ۸ ایکس

موضوع قاب ذکر دیگر را روی لبه پایینی ال جی جی ۸ ایکس می بینیم، جایی که هنوز جک ۳.۵ میلی متری هدفون حضور دارد. این در حالی‌است که دیگر هموطن ال جی یعنی سامسونگ از میان رده تا بالارده در حال حذف جک ۳.۵ میلی تری صدا است.

نظر شما درباره ال جی جی ۸ ایکس احتمالی چیست؟ منتظر رونمایی آن هستید؟

نوشته ال جی جی ۸ ایکس (LG G8X) را با ناچ قطره ای، دوربین دوگانه و جک ۳.۵ میلی متری صدا ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.