موتورولا وان اکشن (One Action) احتمالا ۱ شهریور معرفی شود

مدت‌هاست که درباره وان اکشن موتورولا اخباری می شنویم و منتظر رونمایی آن هستیم. یک موبایل میان رده جالب از موتورولا که می تواند توجه طرفداران این برند را به خود جلب کند. امروز خبر می رسد که موتورولا وان اکشن (One Action) احتمالا ۱ شهریور معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موتورولا وان اکشن

شرکت موتورولا در تاریخ ۱ شهریور مراسمی را در کشور هند برگزار می کند. احتمال رونمایی از گوشی موتورولا وان اکشن در این مراسم وجود دارد.

طبق جدیدترین گزارش‌ها شرکت موتورولا تصمیم دارد تا در رویداد ۱ شهریور امسال، به طور رسمی از گوشی های جدید خود به نام وان اکشن و موتورولا وان زوم رونمایی کند. این رویداد قرار است در کشور هندوستان برگزار شود. خبر معرفی وان اکشن و موتورولا زوم در ماه اوت هنوز توسط شرکت تایید نشده است، اما با توجه به دعوتنامه منتشر شده، گوشی وان اکشن در این رویداد به نمایش گذاشته می شود.

دعوتنامه رسمی این شرکت حاوی پیامی با هشتگ #CaptureTheAction است. بنابراین می توان گفت که شرکت موتورولا به احتمال زیاد در رویداد مذکور از One Action رونمایی خواهد کرد. البته هنوز هیچ مدرکی دال بر اثبات معرفی گوشی موتورولا زوم در دسترس نیست.

اخبار بسیاری تاکنون در رابطه با تاریخ معرفی موتورولا وان اکشن به گوش رسیده است. بنابراین معرفی رسمی این گوشی در تاریخ ۱ شهریور چندان غیر واقعی به نظر نمی رسد. با این حال گزارش اخیر آمازون نشان می دهد که گوشی وان اکشن هفت روز بعد روانه بازار خواهد شد. احتمالا این گوشی ابتدا در هندوستان و سپس در کشور های دیگر عرضه می شود.

موتورولا

موتورولا

قیمت گوشی وان اکشن با رم 4 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی، به 300 یورو کاهش یافته است. اما هنوز هیچ خبری در رابطه با قیمت نسخه های 3/32 گیگابایتی و 4/64 گیگابایتی در دسترس نیست. موتورولا One Action دارای نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2520 × 1080 پیکسل و نسبت تصویر 21:9 است.

این محصول از حداقل از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند و وظیفه پردازش آن نیز برعهده چیپست اگزینوس 9609 است. در قسمت جلویی دستگاه یک دوربین 12.6 مگاپیکسلی به چشم می خورد. در قسمت بالای پنل پشتی نیز سنسور اصلی 12.6 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید با زاویه دید 117 درجه و احتمالا یک سنسور عمقی حضور پیدا می کنند. این محصول در سه رنگ سبز، سفید و آبی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

شما منتظر رونمایی از موتورولا وان اکشن هستید؟ فکر می کنید دستگاه جالبی باشد؟

نوشته موتورولا وان اکشن (One Action) احتمالا ۱ شهریور معرفی شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.