فیس لیفت پاترول ۲۰۲۰ را ببینید

نیسان پاترول یا همان «نیسان آرمادا»، از معدود شاسی بلندهای باقی مانده سخت جان در جهان است. با تعویض نسل تویوتا لندکروزر و لکسوس RX، مدت ها بود که نیاز به یک به روزرسانی اساسی در پاترول احساس می شد. اکنون در خبرها آمده است که نیسان سرانجام در سال آینده قصد دارد نسل جدید این شاسی بلند آف رودی را به بازار بفرستد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا فیس لیفت پاترول ۲۰۲۰ را ببینید.

فیس لیفت پاترول ۲۰۲۰

فیس لیفت پاترول ۲۰۲۰

نسل کنونی پاترول از سال ۲۰۱۰ وارد خط تولید شده است. این خودرو در طول این سال ها در بازار آمریکا تحت عنوان اینفینیتی QX56 و از سال ۲۰۱۶ با تغییرات ظاهری اندک و با نام اینفینیتی QX80 حضور دارد. اگرچه نام «آرمادا» نیز تا سال ۲۰۱۷
به صورت کم و بیش در ایالات متحده آمریکا شنیده می شود.

فیس لیفت پاترول ۲۰۲۰ به تازگی در خیابان ها شکار شده است که نشان می دهد فاصله کمی تا زمان رونمایی آن باقی مانده است، اما هنوز خبری از تصاویر رسمی این خودرو در فضای مجازی نیست. بنابراین گرافیست های وب سایت روسی Kolesa دست به کار شدند و رندرهایی دقیق از نسل نو پاترول یا آرمادا را طراحی کردند.

رندرها نشان می دهند نسل جدید پاترول همچنان در بخش پلت فرم و فریم کلی اتاق، وام دار نسل قدیم است. البته این موضوع برای شاسی بلندهای غول پیکر ژاپنی امری رایج است و در تویوتا لندکروزر هم دیده می شود. به دلیل سخت بودن جلب اعتماد مشتریان، شرکت های خودروسازی در محصولات ریشه دار و تاریخی کم تر جرئت ایجاد تغییر به خود می دهند. با این حال، در نمای جلوی پاترول ۲۰۲۰، بزرگ ترین تغییر به چراغ های اصلی اختصاص یافته است. فرم U شکل آن ها در ترکیب با جلوپنجره کرومی بزرگ، چهره ای مدرن و باصلابت به پاترول جدید بخشیده است.

فیس لیفت پاترول ۲۰۲۰

فیس لیفت پاترول ۲۰۲۰

در نمای عقب، چراغ های کشیده جدیدی را می بینیم که با نواری کرومی به یکدیگر اتصال یافته اند. درواقع بد نیست به شباهت بسیار زیاد نمای سه چهارم پاترول جدید با مفهومی اینفینیتی مونوگراف EX80 اشاره کنیم. در رابطه با ویژگی های فنی نمی توان انتظار چیز جدیدی داشت. همان پیشرانه ۵٫۶ لیتری ۸ سیلندر که این بار ممکن است با اندکی بهینه سازی، قدرتی بیش تر از ۳۹۰ اسب بخار سابق را پیدا کرده باشد.

گشتاور این پیشرانه در نسل کنونی پاترول چیزی در حدود ۵۳۴ نیوتن متر است. همچنین می توان پیش بینی کرد مدل های نیسمو نیز همچنان برای بازار خاورمیانه عرضه شوند. نسل کنونی نیسان پاترول در نسخه نیسمو، از ۳۰ اسب بخار قدرت بیش تر و اگزوزهایی بزرگ تر برخوردار است.

اما برای دیگر بازارها می توان انتظار عرضه پاترول یا آرمادا با پیشرانه ۲۷۵ اسب بخاری ۴٫۰ لیتری ۸ سیلندر را داشت. پیشرانه ای که گشتاور آن به ۳۹۴ نیوتن متر می رسد. پاترول در برخی بازارها همچون روسیه، به اندازه کافی محبوب و پرفروش است. البته اگر معنای واقعی پاترول بازی را بخواهید حس کنید، باید سفری به کشورهای عربی داشته باشید! جایی که با نصب توربوشارژرهای بزرگ بر روی پاترول، قدرت های عجیب ۱٫۰۰۰ اسب بخاری از دل آن بیرون می کشند.

نظر شما درباره فیس لیفت پاترول ۲۰۲۰ چیست؟

نوشته فیس لیفت پاترول ۲۰۲۰ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.