احتمال حذف نام آیفون از قاب پشتی آیفون ۲۰۱۹

هفته پیش در ترنجی خواندیم که آیفون ۱۱ اپل احتمالا ۲۹ شهریور ۹۸ ارایه شود. هر چه به این تاریخ نزدیک‌تر می شویم اما شایعات جالب‌تری را هم می شنویم. امروز چند شایعه مختلف که کمتر شنیده شده اند، ارایه شده که می تواند جذاب باشد. یکی از این موارد احتمال حذف نام آیفون از قاب پشتی آیفون ۲۰۱۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حذف نام آیفون از قاب پشتی آیفون ۲۰۱۹

حذف نام آیفون از قاب پشتی آیفون ۲۰۱۹

این اتفاق خیلی خاص یا عجیبی نیست اما خب به نظر می رسد که اپل می خواهد در سال ۲۰۱۹ قاب پشتی آیفون ها کمی خلوت تر باشد و تنها نگاره روی آن را همان سیب گاز زده یعنی لوگو اپل دیده شود. با حذف نام آیفون از قاب پشتی آیفون تنها تفاوتی که حاصل می شود همین چیزی است که در تصویر بالا می بینید.

اما شایعه جالب دیگر درباره آیفون ۲۰۱۹ را می توان رنگ سبز آن دانست. تا کنون اپل رنگ سبز تیره برای محصولاتش استفاده نکرده است و مثلا تصور آیفون ۱۱ سبز رنگ می تواند جالب باشد. پیش از این یکی از خاص‌ترین رنگ های سبز را در گلکسی اس ۶ اج دیده بودیم.

در پایان اما شایعه دیگری که به ما می گوید شاید قاب شیشه ای آیفون ۲۰۱۹ مات باشد و این جذاب است. پیش از این دستگاه های محدودی مانند اکسپریا زد ۵ این ویژگی را داشت که حس دوست داشتنی را ارایه می کرد اما از آن جا که سلیقه عمومی به سمت شیشه شفاف بود، این شرکت هم منصرف شد؛ البته بعد از چند تلاش فلزی!

نظر شما درباره این شایعات آیفون ۲۰۱۹ چیست؟

نوشته احتمال حذف نام آیفون از قاب پشتی آیفون ۲۰۱۹ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.