نوکیا ۶.۲ با سوراخ نمایشگر و دوربین دوگانه دیده شد
1 min read

نوکیا ۶.۲ با سوراخ نمایشگر و دوربین دوگانه دیده شد

اولین مرتبه هفت ماه پیش بود که در ترنجی درباره Nokia 6.2 خواندیم که شاید با چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ و سوراخ نمایشگر ارایه شود. خب حالا باید بگویم که آن شایعه قوی بوده و امروز نوکیا ۶.۲ با سوراخ نمایشگر و دوربین دوگانه دیده شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۶.۲ (Nokia 6.2)

نوکیا ۶.۲

احتمالا این نوکیا ۶.۲ است، تمام و کمال و از همه زوایا! اولین نکته ای که نظر من را جلب می کند قرار گرفتن جک ۳.۵ میلی متری صدای روی لبه بالای و دقیقا کنار سوراخ نمایشگری که برای قرار گفتن دوربین سلفی در سمت چپ نمایشگر در نظر گفته شده، است. مدت زیادی که موبایلی با جک ۳.۵ میلی متری صدا روی لبه بالا معرفی نشده است و دلیل آن هم ارگونومی نامناسب هنگام قرار دادن دستگاه در جیب، زمانی که هندزفری به آن متصل است؛ می باشد.

نمایشگر کم حاشیه با یک زائده کوچک برای قرار گرفتن دوربین سلفی می تواند برای رده قیمتی Nokia 6.2 جذاب باشد. درباره ابعاد اطلاعاتی در دست نیست اما حدس ۶.۴ اینچ و رزلوشن FHD+ اصلا بیراه نیست.

همچنین دوربین دوگانه روی قاب پشتی برای Nokia 6.2 می تواند جذاب باشد. البته در بازار که شرکت‌های دیگر دوربین های ۳ و ۴ گانه را به موبایل های خود اضافه کرده اند شاید کمی کم به نظر برسد!

همچنین حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیست و روی قاب پشتی قرار دارد که این را من می پسندم اما خیلی از کاربران شاید حتی نمونه کند اپتیکال حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را ترجیح دهند.

مراسم نوکیا IFA 2019 تاریخ ۱۴ شهریور ۹۸ خواهد بود

نظر شما چیست؟ نوکیا ۶.۲ می تواند برای شما جذاب باشد؟ مراسم نوکیا IFA 2019 تاریخ ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد و ما انتظار رونمایی از Nokia 6.2 و Nokia 7.2 را در آن داریم. انتظار شما از نوکیا پس از ۳ سال فعالیت در دنیای موبایل چیست؟

نوشته نوکیا ۶.۲ با سوراخ نمایشگر و دوربین دوگانه دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.