دوربین خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ (Galaxy A2020) یک ارتقا بی نظیر خواهد داشت
1 min read

دوربین خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ (Galaxy A2020) یک ارتقا بی نظیر خواهد داشت

سامسونگ با خانواده گلکسی A 2019 توانست نظرهای زیادی را به خود جلب کند. به نظر می رسد که کره‌ای ها کاملا متمرکز بر بازار میان رده عمل خواهند کرد و اصلا نمی خواهند این بخش را به چینی‌ها ببازند. امروز یک سند فوق‌العاده مهم لو رفته است که به ما می گوید دوربین خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ (Galaxy A2020) یک ارتقا بی نظیر خواهد داشت. در این شایعه اطلاعات دوربین گلکسی ای ۹۱ (Galaxy A91) گلکسی ای ۸۱ (Galaxy A81) گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) گلکسی ای ۶۱ (Galaxy A61) گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) گلکسی ای ۴۱ (Galaxy A41) گلکسی ای ۳۱ (Galaxy A31) و گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21) منتشر شده است. در حقیقت خانواده گلکسی A 2020 حداقل ۳ و حداکثر ۴ دوربین اصلی دارند که ترکیب برخی از آن ها از دوربین گلکسی نوت ۱۰ هم قوی تر است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ (Galaxy A2020)

مشخصات دوربین خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ (Galaxy A2020)

می دانیم که سامسونگ هنوز یک موج از دستگاه های گلکسی AXXs 2019 دارد که باید معرفی کند و این دستگاه ها نسخه ارتقا یافته گلکسی AXX 2019 هستند. اما پس از آن ها قرار است اتفاق های جالبی رخ بدهد!

دوربین گلکسی ای ۹۱ با زوم ۵ برابر اپتیکال و رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسل

همانطور که در تصویر بالا می بینید قرار است تمام اعضای خانواده گلکسی A 2020 یک ارتقا حسابی در بخش دوربین باشند. در این بین شاید بد نباشد ابتدا به دوربین گلکسی ای ۹۱ (Galaxy A91) اشاره کنیم. دستگاهی که با داشتن زوم ۵ برابر اپتیکال حتی از گلکسی نوت ۱۰ هم قوی تر است و رزلوشن دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن احتمالا خیلی ها را زخمی می کند! این دستگاه لنز زاویه دید عریض و تله فوتو به همراه حسگر تصویر ToF هم دارد.

حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ با فیلم برداری 6K رسما معرفی شد

پس از آن دوربین گلکسی ای ۸۱ با رزلوشن ۶۴ مگاپیکسلی و احتمال زوم ۵ برابر اپتیکال قرار می گیرد که لنزهای تله فوتو و فوق عریض در کنار دوربین ToF آن را در کلاس پرچمدار قرار می دهد.

دوربین گلکسی ای ۷۱ و گلگسی ای ۵۱ شباهت های زیاد دارند که مدل بزرگتر به دوربین ToF مجهز است و رزلوشن دوربین اصلی آن به جای ۳۲ مگاپیکسل بیشتر و ۴۸ مگاپیکسل انتخاب شده است.

دوربین گلکسی ای ۶۱ در آن بین اما رزلوشن های پایین تری دارد اما مجهز بودن به دوربین ToF مشخصا آن را از گلکسی ای ۵۱ متنوع تر می کند.

تا به اینجای کار همه اعضای خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ دوربین چهارگانه داشتند و از اینجا به پایین شاهد دوربین سه گانه خواهیم بود.

دوربین سه گانه گلکسی ای ۴۱ با دوربین گلکسی ای ۳۱ و گلکسی ای ۲۱ تنها در رزلوشن دوربین اصلی تفاوت می کند که به ترتیب ۲۴ مگاپیکسلی ۱۶ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب بدون شک می توان گفت که خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ برای رقابت بسیار سرسخت خواهد بود. نظر شما درباره این ارتقا اساسی سامسونگ در خانواده Galaxy A 2020 چیست؟

نوشته دوربین خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ (Galaxy A2020) یک ارتقا بی نظیر خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.