هواوی میت ۳۰ پرو با دیگر در انظار عمومی دیده شد
1 min read

هواوی میت ۳۰ پرو با دیگر در انظار عمومی دیده شد

ما تقریبا می دانیم که هواوی میت ۳۰ پرو چه طراحی‌ای خواهد داشت. هفته پیش بود که هواوی میت ۳۰ پرو در مترو دیده شد و دو هفته پیش از آن هواوی میت ۳۰ پرو را برای اولین بار دیدیم. امروز اما هواوی میت ۳۰ پرو با دیگر در انظار عمومی دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طراحی هواوی میت ۳۰ پرو

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینیم نمایشگر Huawei Mate 30 Pro همانطور که انتظار داشتیم دو لبه خمیده است که زاویه خمیدگی آن بیشتر و تقریبا نزدیک به ۹۰ درجه ( دقیقا ۸۸ درجه) است. این پروژه ای بود که سامسونگ از آن دست کشید و هنوز دلیل آن مشخص نیست. شاید یکی از مشخص ترین دلایل را بتوان در شکنندگی بیشتر دانست.

البته اگر به یاد داشته باشید هواوی ایرگلس یکی از نام های ثبت شده این شرکت چینی است که به شیشه مقاوم جدید آن ها اشاره می کند. شاید هواوی بتواند با این شیشه جدید احتمال شکنندگی نمایشگر را پایین‌تر بیاورد.

موضوع قابل توجه دیگر ناچ عریض است که حداقل سه دایره درون آن مشخص است و اینکه این دوربین یا حسگرها به این سادگی قابل دیده شدن از زیر شیشه هستند کمی طراحی کلی دستگاه را تحت تاثیر می گذارد.

هواوی میت ۳۰ پرو

اما موضوع دیگر درباره قاب پشتی و دوربین اصلی هواوی Mate 30 پرو است. در این تصویر شما پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۹ هواوی را درون یک قاب برش نخورده می بینید که بالای آن یک قیمت مشکی عجیب دیده می شود. مشخصا آن قسمت مربوط به دوربین نیست و آن درب کوچک پایین را می توان مربوط به دوربین هواوی میت ۳۰ پرو دانست.

چند روز پیش قاب هواوی Mate 30 پرو را دیدیم که طراحی دایره ای برای آن نشان می داد، این تصویر را می توانید پایین تر ببینید:

قاب هواوی میت ۳۰ پرو

قاب هواوی Mate 30 پرو

هنوز درباره آن بریدگی کوچکتر گوشه بالا و سمت راست قاب هواوی میت ۳۰ پرو اطلاعاتی در دست نیست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این طراحی برای Huawei Mate 30 Pro جذاب باشد؟

نوشته هواوی میت ۳۰ پرو با دیگر در انظار عمومی دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.