اخبار جدید پیرامون کارت سوخت

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن اعلام اخبار جدید پیرامون کارت سوخت از متقاضیان خواست برای پیگیری کارت خود به پلیس + ۱۰ مراجعه نکنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پیگیری کارت سوخت بیشتر صحبت کنیم.

پیگیری کارت سوخت

کارت سوخت

از روز سه شنبه ۲۲ مرداد ۹۸ طرح اجباری شدن استفاده از کارت سوخت شروع شده است و برخی از مالکان وسایل نقلیه به دلیل نداشتن کارت سوخت برای دریافت بنزین با مشکل مواجه شدند.

از این رو فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص مشکلاتی که برای متقاضیان کارت سوخت به وجود آمد عنوان کرد هنگامی که اعلام کردیم مجددا کارت شخصی سوخت احیا خواهد شد، حدود ۷۵۰ هزار نفر در سامانه‌های معرفی شده اطلاعات خود را وارد کردند و مراحل ثبت نام را انجام دادند. این متقاضیان کسانی بودند که کارت سوخت در اختیار نداشتند و خواهان اتصال کارت سوخت به کارت بانکی بودند که برای این افراد کارت سوخت جدید صادر کردیم.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ادامه افزود برخی از افراد کارت سوخت داشتند و خواهان اتصال کارت سوخت به کارت بانکی بودند که برای این افراد نیز مدتی قبل پیامکی را ارسال کردیم و به آنها اطلاع داده‌ایم که اگر همچنان کارت سوخت خود را در اختیار دارند و گم نشده است، مجددا عدد ۱ را به شماره ارسال کنند.

سایت پیگیری کارت سوخت + شماره پیامک

متقاضیان بدون کارت مراحل ثبت نام کارت سوخت را انجام دهند
فاطمه کاهی در ادامه تاکید کرد افرادی که به آنها پیامک فرستاده‌ایم و آنها نیز عدد ۱ را ارسال کردند، برایشان کارت سوخت جدیدی صادر نمی‌شود، اما آن افرادی که عدد ۱ را ارسال نکردند به این معنا است که دارای کارت سوخت نیستند و باید برای گرفتن کارت سوخت از طریق پلیس +10 اقدام کنند. این مقام مسئول با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کارت‌های سوخت متقاضیان همچنان در باجه‌های پست باقی مانده است، افزود:

افرادی که ثبت نام کرده‌اند و تاکنون کارت سوخت به آنها تحویل داده نشده است، می‌بایست از طریق سایت EPOLICE.IR شماره پلاک خود را وارد کرده و بارکد پستی خود را از طریق این سایت دریافت کنند؛ در همین سایت لینک اداره پست قرار داده شده است که این بارکد را در سایت اداره پست جستجو می‌کنند و باجه و منطقه پستی که کارت آنها در آنجا قرار دارد، اعلام می‌شود و آنها قادر خواهند بود با مراجعه به آن اداره پست کارت سوخت خود را دریافت نمایند.

اگر ثبت نام کرده‌اید و کارت نگرفته‌اید به پلیس +10 مراجعه نکنید
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پایان خاطرنشان کرد آن دسته از افرادی که مراحل ثبت نام را انجام داده‌اند، اما کارت سوخت به آنها تحویل داده نشده است، نیازی به مراجعه به مراکز پلیس +10 ندارند و از طریق سایت EPOLICE.IR می‌توانند برای پیگیری کارت سوخت استفاده کنند.

نوشته اخبار جدید پیرامون کارت سوخت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.