ریلمی ۵ پرو (Realme 5 Pro) با اسنپدراگون ۷۱۰ لو رفت

گوشی ریلمی ۵ پرو (Realme 5 Pro) در روزهای آینده به صورت رسمی معرفی می شود. به تازگی این گوشی هوشمند در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. ریلمی ۵ پرو (Realme 5 Pro) با اسنپدراگون ۷۱۰ لو رفت. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ریلمی ۵ پرو (Realme 5 Pro)

ریلمی ۵

کمپانی Realme تا دو روز دیگر یعنی ۲۹ مرداد از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند چند روز پیش در Geekbench مشاهده شد و در کنار آن برخی جزئیات کلیدی آن نیز لو رفت.

ظاهرا این گوشی از یک پردازنده اسنپدراگون 665 و همچنین 4 گیگابایت رم، بهره می برد. حال پس از گذشت چند روز، محصولی جدید از شرکت Realme در Geekbench ظاهر شده است. به نظر می رسد که این محصول، گوشی Realme 5 Pro نام داشته باشد.

حال برخی مشخصات گوشی Realme 5 Pro در دسترس عموم قرار گرفته است. روی این محصول جدید، شاهد سیستم عامل اندروید پای خواهیم بود. پردازنده اسنپدراگون 710 نیز در آن به کار خواهد رفت. لازم به ذکر است؛ در ریل می 3 پرو نیز از همین پردازنده استفاده شده بود. در کنار آن نیز یک رم 8 گیگابایتی و همچنین یک سیستم دوربین چهارگانه تعبیه شده تا همه این ها، گوشی Realme 5 Pro را تشکیل دهند.

لازم به ذکر است؛ در بسیاری از مواقع، مشخصات و اطلاعاتی که از یک دستگاه جدید در اختیار Geekbench قرار می گیرند، اشتباه بوده و نمی توان به آن ها اعتماد کرد. پیش از این نیز در شایعات منتشر شده پیرامون ریل می 5 پرو ذکر شده بود که این گوشی از یک پردازنده اسنپدراگون 712 برخوردار خواهد بود. پس بایستی تا زمان رسمی معرفی رسمی آن صبر کنیم تا ببینیم این گوشی از کدام تراشه استفاده خواهد کرد.

کمپانی ریل می تاکنون برخی مشخصات 5 پرو خود را رسما تایید کرده است. به عنوان مثال، دوربین این گوشی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 خواهد بود. همچنین این محصول از قابلیت VOOC Flash Charge 3.0 پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو هستید؟

نوشته ریلمی ۵ پرو (Realme 5 Pro) با اسنپدراگون ۷۱۰ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.