مشخصات خانواده اوپو رینو ۲ مشخص شد: رینو ۲، رینو ۲ اف و رینو ۲ زد

به نظر می رسد که در بخش دوربین های موبایل از چندگانگی به زوم زیاد و رزلوشن بالا در حال کوچ هستیم. اوپو یکی از شرکت‌هایی است که در زوم زیاد برای موبایل پیشرو است. در ادامه اوپو رینو ۱۰ حالا اطلاعات تازه‌ای از گوشی‌های جذاب اوپو رینو ۲ رینو ۲ زد و رینو ۲ اف (Oppo Reno 2 , Reno 2Z , Reno 2F) لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن ها صحبت کنیم.

خانواده اوپو رینو ۲

اوپو رینو ۲

اوپو اخیرا اعلام کرده است که تا پیش از ماه اکتبر قصد دارد شش گوشی جدید خود را روانه‌ی بازار هند کند. ظاهرا سه مدل از این گوشی‌ها مربوط به خانواده اوپو رینو 2 هستند. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Mysmartprice، کمپانی اوپو قصد دارد در اولین روزهای شهریور ماه از سه گوشی جدید خانواده رینو به نام‌های رینو 2، رینو 2Z و رینو 2F پرده برداری کند.

روز گذشته اطلاعاتی از گوشی رینو 2 20 ایکس زوم (Oppo Reno 2 20X Zoom) در خروجی سایت‌ها قرار گرفت. حالا شاهد انتشار اطلاعاتی از دو مدل دیگر 2Z‌ و 2F هستیم.

اوپو رینو 2 نخستین گوشی برند اوپو است که به چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ جی (Snapdragon 730G) مجهز می‌شود. انتظار می‌رود یک نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED با نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 93 درصدی در جلوی قاب آن حضور داشته باشد. در آن سمت رینو 2 زد به تراشه هلیو پی 90 و یک نمایشگر 6.53 اینچی AMOLED‌ با وضوح فول اچ دی پلاس مجهز خواهد بود. هر دو دیوایس به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز هستند.

اوپو رینو ۲ با ۲۰ برابر زوم ۶ شهریور ارایه خواهد شد

اما در آن سمت مدل رینو 2F نسخه‌ی ارزان قیمت‌تری نسبت به این دو مدل است که متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از آن به دست ما نرسیده است. همانطور که پیش از این در ترنجی خوانده بودیم بر اساس گزارش‌ها، اوپو ۶ شهریور ماه سه گوشی جدید اوپو رینو ۲ را معرفی خواهد کرد.

نظر شما درباره خانواده اوپو رینو ۲ احتمالی چیست؟

نوشته مشخصات خانواده اوپو رینو ۲ مشخص شد: رینو ۲، رینو ۲ اف و رینو ۲ زد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.