باتری هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو به ترتیب ۴۲۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر است
1 min read

باتری هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو به ترتیب ۴۲۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر است

ظرفیت باتری هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو لو رفت. گفته می شود که این محصولات به ترتیب دارای باتری ۴۲۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند و از پردازنده کایرین ۹۹۰ بهره می برند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

به نظر می رسد سری جدید هواوی میت ۳۰ به لحاظ فنی دستخوش تغییرات مهمی شده اند. طبق تصاویری که اخیرا به اینترنت راه پیدا کرده، هر دوی این محصولات اکنون قادر به نگهداری شارژ در مدت زمان طولانی تری هستند. مدل اول جدیدا از باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و مدل دوم از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

با توجه به اینکه مدل های فعلی یعنی هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو به ترتیب دارای ظرفیت باتری 4000 و 4200 میلی آمپر ساعت بوده و کیفیت نمایشگرها نیز همچنان در حد Full HD+ و Quad HD+ است، بنابراین افزایش ظرفیت باتری به طور قطع موجب بهبود عملکرد این محصولات می شود. به طوری که می توان حداقل 6 ساعت، بی وقفه از گوشی کار کشید و برنامه های سنگینی را روی آن اجرا کرد.

طبق گزارش های اخیر، سری جدید هواوی میت ۳۰ دارای کیفیت تصویربرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه است. این موضوع می تواند رضایت کاربر را تا حدی جلب کرده و موجب برتری میت ۳۰ نسبت به مدل های پیشین خود شود. البته ناگفته نماند که شرکت هایی نظیر اپل و سامسونگ حدودا ۲ سال پیش و در پاییز ۲۰۱۷ از این ویژگی در محصولات خود استفاده کرده اند.

چیپست کایرین ۹۹۰ (Kirin 990) هواوی از فیلم برداری 4K به نرخ ۶۰ فریم برثانیه پشتیبانی می کند

هواوی میت ۳۰ پرو احتمالا با نمایشگر 6.7 اینچی به بازار می آید. دو طرف صفحه نمایش با زاویه 88 درجه به سمت بیرون خم شده و از آنجایی که این دستگاه از حسگر تشخیص چهره نیز بهره می برد، بریدگی بالای صفحه آن قدری بیشتر از میت 30 معمولی است. در پنل پشتی یک دوربین چهارگانه به چشم می خورد که به دو سنسور 40 مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر مجهز شده است. قدرت پردازش این اسمارت فون نیز به وسیله چیپست قدرتمند کایرین ۹۹۰ تامین می شود.

نظر شما درباره حجم باتری هواوی میت ۳۰ پرو و هواوی میت ۳۰ چیست؟

نوشته باتری هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو به ترتیب ۴۲۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.