مشخصات روی کاغذ آیفون ۱۱ می تواند ناامیدکننده باشد
1 min read

مشخصات روی کاغذ آیفون ۱۱ می تواند ناامیدکننده باشد

می دانید، آیفون ها هیچ وقت روی کاغذ دستگاه های جذابی نیستند. برای این مدعا برای مثال کافی است به رزلوشن نمایشگر آیفون ۸ نگاه کنید! البته که اگر تجربه کاربری با آیفون ها داشته باشید یک چیز را به قطعه می دانید؛ اینکه شاید آیفون حداقل روی کاغذ در همه چیز بهترین نباشد اما در عمل در همه زمینه ها حداقل ۹۰ از ۱۰۰ را دارد و این نکته مهمی است. گفته می شود مشخصات روی کاغذ آیفون ۱۱ می تواند ناامیدکننده باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصات روی کاغذ آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

در حالی که کمتر از یک ماه تا عرضه ی آیفون ۱۱ باقی مانده، شایعات زیادی در مورد مشخصات آیفون ۱۱ منتشر شده است. در خبرهای جدید درباره ی نحوه ی نام های آیفون ۲۰۱۹ جدید حرفی زده نشده اما از نسخه Max آیفون ۱۱ صحبت شده است. این ورژن دارای باتری 3969 mAh می شود که برای آیفون عالی است و از باتری مدل های 2018 با گنجایش 3174mAh بزرگتر است.

گنجایش بیشتر احتمالاً به همراه پشتیبانی از شارژ معکوس ارائه می شود. انتظار می رفت اپل شارژر سریع ۱۸ وات برای این آیفون ها در نظر بگیرد اما بر اساس گزارشات جدید به همان شارژر ۵ وات دست آویخته است.

در رابطه با چیزهایی که از ظاهر گوشی پیداست باید گفت همه ی مدل های آیفون ۱۱ دارای ورودی لایتنینگ هستند و پنل جلویی گوشی هیچ تغییری نکرده است. در گزارش های قبلی آمده بود که سیستم تشخیص چهره بسیار پیشرفت کرده است. همچنین گفته می شود حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش نیز در این مدل وجود نخواهد داشت.

آیفون های ۲۰۱۹

آیفون های ۲۰۱۹

دوربین سه گانه جنجالی در آیفون به اصطلاح Pro نسبت به دوربی مدل حال حاضر بسیار بهبود یافته است. لنز اولیه ی آن 12 مگاپیکسلی است و کل دوربین در وضعیت RGB کار می کند؛ هر چند اطلاعات دقیقی از این قابلیت در دست نیست. قطعه ی مربع شکل دوربین کمی برآمده تر شده اما هر لنز به خودی خود ضخیم تر است. لنزها به صورت جداگانه دارای یک پوشش هستند که دید یکپارچه ای به آن ها می دهد.

برای تکمیل بدنه ی آیفون از پنل شیشه ای با بافت مات در پشت دستگاه استفاده شده است. مدل های رده بالا در چهار رنگ طوسی، طلایی، نقره ای و سبز تیره موجود خواهد شد، رنگ جدید سبز تیره احتمالاً زیباترین رنگ سال خواهد شد و شبیه به رنگ سبز اکسپریا زد ۵ می باشد. مشخصات آیفون ۱۱ مدل های جدید فاقد تاچ سه بعدی هستند و همین امر کمک کرده تا هم ظاهر ظریف تری داشته باشند و هم موتور تاچ لمسی حساس تر و قوی تر داشته باشند.

اکسپریا زد ۵ سبز

اکسپریا زد ۵ سبز

گفته می شود اپل برنامه ای برای ارتقای SE ندارد اما آیپد جدید 10.2 اینچی جایگزین آیپد 9.7 اینچ 2018 می شود. در مورد مدل های iPad Pro اخباری فاش نشده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این مشخصات جذاب است یا نامیدکننده؟

نوشته مشخصات روی کاغذ آیفون ۱۱ می تواند ناامیدکننده باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.