شاید آیفون ۱۱ با شارژر سریع و کابل USB C ارایه شود
1 min read

شاید آیفون ۱۱ با شارژر سریع و کابل USB C ارایه شود

درحالی که آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل مجهز به مدارهای شارژ سریع هستند، اما اپل ترجیح داد تا در داخل جعبه‌های این نسل فقط یک شارژر فوق معمولی ۵ واتی قرار دهد. امروز خبر می رسد که شاید آیفون ۱۱ با شارژر سریع و کابل USB C ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر سریع آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

شارژر‌های معمولی اپل برای شارژ کردن کامل شارژ باتری به بیش از دو ساعت زمان نیاز دارند. اپل در اقدامی با عرضه آداپتور شارژر سریع ۳۰ واتی خود که مجهز به پورت USB-C است، آیفون‌های جدید شما را در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌کند، اما برای تهیه آن باید ۴۹ دلار هزینه کنید.

با این حال، اپل گزینه‌های دیگری را هم در اختیار شما قرار می‌دهد، این شرکت در صفحه رسمی پشتیبانی خود ذکر کرد که آیفون‌های مجهز به فناوری شارژ سریع می‌توانند از آداپتورهای شارژ سریع شرکت‌های شخص ثالث نیز استفاده کنند. این آداپتورها با استاندارد (USB Power Delivery (USB-PD و مبدل‌ USB-C به لایتنیگ می‌توانند آیفون‌های شما را در زمان کمتری شارژ کنند.

اجاره بدهید داستان را برای شما کوتاه کنیم، انحصارطلبی اپل تمامی ندارد. در صورتی که شما قصد دارید از شارژرهای سریع رسمی اپل برای شارژ آیفون‌های XS ،XS Max و XR بهره ببرید، باید هزینه‌ای در حدود ۵۰ دلار برای خرید آن صرف کنید. در غیر این‌صورت، می‌توان از شارژر‌های شخص ثالث با هزینه نسبتا کمی استفاده کرد که ممکن است برای برخی از کاربران، آزار‌دهنده به‌نظر برسد.

گزارشات جدید تایید می‌کنند که آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل همراه با آداپتور USB-C و کابل تبدیل USB-C به لایتنیگ در جعبه تلفن عرضه خواهند شد. این اولین مرتبه ای است که اپل در داخل جعبه‌های آیفون نسبت به قراردادن شارژر‌های سریع اقدام می‌کند. بنابراین باید گفت که اپل نوآوری می‌کند!

البته یک لنز زاویه عریض هم در مجموعه دوربین آیفون‌های جدید وجود خواهد داشت و می‌توان از کلمه “اولین” برای این مورد استفاده کرد، البته برای آیفون‌ها!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید بالاخره کاربران اپل به شارژر سریع می رسند؟

نوشته شاید آیفون ۱۱ با شارژر سریع و کابل USB C ارایه شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.