ردمی نوت ۸ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و خنک کننده مایع ارایه می شود
1 min read

ردمی نوت ۸ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و خنک کننده مایع ارایه می شود

چندی پیش تصاویری از رنگ سبز ردمی نوت ۸ پرو (Redmi Note 8 Pro) لو رفته بود. این بار شاهد انتشار تصاویری از رندرهای رسمی این گوشی، مجدداً در همان رنگ سبز هستیم. همچنین جدیدترین شایعات می گویند که ردمی نوت ۸ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و خنک کننده مایع ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی نوت ۸ پرو

ردمی نوت ۸

گوشی ردمی نوت ۸ پرو (Redmi Note 8 Pro) چندان عریض نخواهد بود و در دست گرفتن آن احتمالاً کار راحتی خواهد بود. همانند انچه در تیزرهای قبلی نیز شاهد بودیم، این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ خواهد بود. همچنین با دقت در تصاویر می‌توان سنسور اثر انگشت دستگاه را نیز در قسمت پشتی و زیر دوربین مشاهده کرد.

برخلاف ظاهر کشیده، ردمی نوت ۸ پرو دستگاه چندان راحتی برای استفاده با یک دست نخواهد بود. چراکه ردمی تایید کرده این دستگاه به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. براساس اعلام یکی از مدیران Redmi، از آنجایی که Note 8 Pro با چیپست گیمینگ مدیاتک 12 نانومتری Helio G90T عرضه خواهد شد؛ مصرف انرژی دستگاه بیشتر از پردازنده‌های 7 نانومتری در محصولات مشابه خواهد بود.

از همین رو این کمپانی تصمیم به استفاده از چنین باتری حجیمی گرفته است. وی در ادامه افزود این دستگاه به همراه شارژری قدرتمندتر از ۱۰ وات عرضه خواهد شد.

سیستم خنک کننده گلکسی نوت ۸ پرو

سیستم خنک کننده گلکسی نوت ۸ پرو

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سیستم خندک‌کننده مایع برای پردازنده اشاره کرد که به گفته Redmi قادر است دمای دستگاه حین فعالیت‌های سنگین را چیزی در حدود 4 الی 6 درجه سانتیگراد خنک‌تر نگه دارد و از پتانسیل بالای پردازنده Helio G90T هنگام اجرای بازی‌های گرافیکی و پردازش‌های سنگین به خوبی استفاده کند.

یکی از تیزرهای منتشر شده در رابطه گیمینگ بودن دستگاه، محل قرارگیری متفاوت آنتن‌های دستگاه را نشان می‌دهند. در واقع Redmi با توجه به محل قرارگیری دست‌ها هنگام اجرای بازی‌ها قصد داشته بهترین آنتن‌دهی ممکن را برای این دستگاه فراهم کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو هستید؟ به نظر می رسد همانند ردمی نوت ۷ قرار است موفقیت ویژه ای نصیب ردمی نوت ۸ شود.

نوشته ردمی نوت ۸ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و خنک کننده مایع ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.