طراحی دوربین وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) را ببینید

ما پیش از این می دانستیم که تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی پرو احتمالا ۲۳ مهر خواهد بود. البته با توجه به رندری که امروز منتشر شده آن تصویر زیر سوال می رود اما به هر حال این فعلا تنها تاریخی است که برای معرفی وان پلاس ۷ تی داریم. امروز در رندری طراحی وان پلاس 7T منتشر شده که می تواند به ما آدرس عصر جدید “تمایز طراحی با طراحی دوربین چندگانه” را نشان بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طراحی دوربین وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) را ببینید.

دوربین وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T)

وان پلاس ۷ تی

برای شروع باید بگویم که اصلا دور از انتظار نیست که این طراحی وان پلاس 7T باشد. طراحی کلی دستگاه همان وان پلاس ۷ است که دوربین سه گانه اش در یک قاب دایره ای نسبتا عجیب اما با طراحی یکتا قرار گرفته تا از هر فاصله ای شناخته شود! باید بگویم که چینی ها خیلی پیشرفت کرده اند و حالا مفهوم “طراحی یکتا” را الگو می گیرند. اپل با طراحی خاص مربعی آیفون ۱۱ (که البته هنوز معرفی نشده) یا حتی همان ناچ آیفون X فقط به دنبال مفهوم طراحی یکتا بود و حالا شرکت های چینی این مفهوم را به خوبی درک کرده اند، در حقیقت اصول را درک کرده اند.

فلاش LED دوگانه زیر دوربین سه گانه وان پلاس ۷ تی قرار دارد و به جز لوگو وان پلاس دیگر چیزی روی قاب پشتی قرار ندارد. در نمای جلو شاهد ناچ قطره ای هستیم که به نظر من بهتر از راه‌کارهای دوربین سلفی مکانیکی است. روی لبه پایین یک خط آنتن دیده می شود و مشخصا نبود جک ۳.۵ میلی متری اصلا شما را شگفت زده نکرده است.

وان پلاس 7T

وان پلاس 7T

طراحی شیشه ای با قاب پشتی دو لبه خمیده یکی از مواردی است که در وان پلاس ۷ تی همانند نسل های قبلی وجود دارد و نبود حسگر اثرانگشت روی قاب دستگاه به معنی آن است که این بخش همانند نسل قبلی با نمایشگر یکپارچه شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید طراحی وان پلاس ۷ تی می تواند جذاب باشد؟

نوشته طراحی دوربین وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.