تلویزیون وان پلاس با چیپست مدیاتک عرضه می شود
1 min read

تلویزیون وان پلاس با چیپست مدیاتک عرضه می شود

به نظر می رسد که وان پلاس برای ارایه تلویزیونش هم می خواهد همانند ارایه موبایل هایش شایعات مناسبی منتشر شود تا پیش از معرفی به خوبی ذهن‌ها آماده باشد. ما می دانیم که تلویزیون وان پلاس حداقل یک نمونه ۵۵ اینچی QLED دارد و با گزینه هایی در ابعاد ۴۳ تا ۷۵ اینچ ارایه می شود. امروز خبر می رسد که تلویزیون وان پلاس با چیپست مدیاتک عرضه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

چیپست تلویزیون وان پلاس

چیپست تلویزیون وان پلاس

مشخصات تلویزیون وان پلاس به اینترنت راه پیدا کرد. این دستگاه به پردازنده مدیاتک MT5670 و ۳ گیگابایت رم مجهز می شود. ماه آینده تلویزیون وان پلاس معرفی می شود. این تلویزیون ابعاد ۵۵ اینچی داشته و از فناوری QLED بهره می برد. امروز مشخصات تلویزیون وان پلاس به اینترنت راه پیدا کرده که ما را بیش از پیش با آن آشنا می کند. بر اساس اسکرین شات فاش شده، این دستگاه دارای کدنام Dosa است و انرژی آن توسط چیپست مدیاتک MT5670 تامین می شود. این چیپست دارای پردازنده گرافیکی Mali-G51 است.

مشخصات تلویزیون وان پلاس به استفاده از ۳ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید پای اشاره می کند. بر اساس این اسکرین شات، رزولوشن این تلویزیون 1080p است؛ با این حال این رزولوشن مربوط به منو بوده و رزولوشن اصلی آن 4K است. مدیر عامل وان پلاس در یک مصاحبه به این موضوع اشاره کرده بود که این تلویزیون از رابط کاربری بهبودیافته بهره می برد.

وان پلاس برخلاف شرکت شیائومی به دنبال توسعه محصولات اقتصادی نیست و تمرکز خود را روی تلویزیون های پرچمدار قرار داده است. این شرکت قصد دارد با برندهای سونی و سامسونگ در بازار رقابت کند، دو شرکتی که چندین سال است در این بخش از بازار حضور دارند. وان پلاس تلویزیون خود را با قیمتی کمتر از سونی و سامسونگ وارد بازار می کند.

تلویزیون وان پلاس ابتدا در کشور هند عرضه می شود و سپس خریداران در سایر کشورها به آن دسترسی پیدا می کنند.

نظر شما درباره این تلویزیون چیست؟ منتظر تلویزیون وان پلاس هستید؟

نوشته تلویزیون وان پلاس با چیپست مدیاتک عرضه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.