پنل نمایشگر هواوی میت ۳۰ ناچ کوچکتر نسبت به میت ۳۰ پرو نشان می دهد

ماه گذشته بود که در ترنجی خواندیم گلس هواوی میت ۳۰ پرو به ما ناچ عریض را نشان می دهد. امروز اما پنل نمایشگر هواوی میت ۳۰ ناچ کوچکتر نسبت به میت ۳۰ پرو نشان می دهد. این تفاوت قابل انتظار است و موضوع عجیبی نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پنل نمایشگر هواوی میت ۳۰

Huawei Mate 30

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، ناچ هواوی میت ۳۰ را کوچکتر از هواوی میت ۳۰ پرو می بینیم. یک ناچ کوچکتر از میت ۳۰ پرو اما عریض‌تر از ناچ قطره ای را شاهدیم که دو سوراخ روی آن مشخص است. این شاید مربوط به هر چیزی باشد اما بیشتر به سیستم تشخیص چهره می ماند.

هواوی عموما بین نسخه عادی و نسخه پرو تفاوت های قابل توجهی ارایه می کند اما هر نسل هر دو دستگاه به روز می شود و این کاملا طبیعی است. امسال به نظر می رسد در پیشرفت مدل عادی یعنی میت ۳۰ (Mate 30) به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر برسیم. همانطور که در پنل نمایشگر می بیند، یک بخش در پایین پنل وجود دارد که می تواند حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر باشد.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هواوی میت ۳۰

به این صورت می توان گفت که تفاوت های هواوی میت ۳۰ پرو و میت ۳۰ می تواند در بخش نمایشگر این بار به عرض ناچ مربوط شود، موضوعی که البته سال گذشته هم به همین شکل ارایه شد اما حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر وجود نداشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید میت ۳۰ امسال می تواند خود را از زیر سایه مدل پرو بیرون آورد؟

نوشته پنل نمایشگر هواوی میت ۳۰ ناچ کوچکتر نسبت به میت ۳۰ پرو نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.