دوربین گلکسی اس ۱۱ بسیار بهتر از گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود
1 min read

دوربین گلکسی اس ۱۱ بسیار بهتر از گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود

می دانیم که همین حالا هم گلکسی نوت ۱۰ بهترین دوربین بازار را دارد، البته پیش از ارایه پرچمدارهای مطرحی که باید هم دوره آن ارایه شوند. به نظر می رسد که اما سامسونگ می خواهد گلکسی اس ۱۱ را با یک ارتقا ویژه در دوربین ارایه کند. به همین دلیل گفته می شود دوربین گلکسی اس ۱۱ بسیار بهتر از گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11)

دوربین گلکسی اس ۱۱

همانطور که در توییت IceUniverse می بینید عنوان می شود دوربین گلکسی اس ۱۱می تواند یک ارتقا ویژه نسبت به دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰ باشد.

به گفته او قرار است سامسونگ موضوعی را که پیش از هرگز دیده نشده را به گلکسی اس ۱۱ بیاورد. البته مشخص نکرده که این ویژگی در موبایل های سامسونگ دیده نشده یا به کل دیده نشده اما هر چه باشد می تواند برای کاربران سامسونگ هیجان انگیز باشد. او توصیه می کند اگر استفاده شما بیشتر از دوربین است بهتر است گلکسی نوت ۱۰ نخرید و منتظر گلکسی اس ۱۱ باشید.

البته این به نوعی بازاریابی هوشمندانه ای هم هست، به هر صورت به زودی آیفون ۱۱ و هواوی میت ۳۰ ارایه خواهند شد که دوربین های خیلی خوبی دارند و احتمال اینکه حداقل امتیاز بیشتری نسبت به گلکسی نوت ۱۰ بگیرند کم نیست. به این صورت سامسونگ می تواند در لفافه کاربران را به دوربین بهتر گلکسی اس ۱۱ دلخوش کند.

نظر شما چیست؟ دوربین در خرید موبایل شما چقدر تاثیر دارد؟ آنقدر هست که تصمیم به تغییر دستگاه یا برند بگیرید؟

نوشته دوربین گلکسی اس ۱۱ بسیار بهتر از گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.