آنر ۲۰ اس (Honor 20s) با کایرین ۸۱۰ در راه است
1 min read

آنر ۲۰ اس (Honor 20s) با کایرین ۸۱۰ در راه است

آنر به زودی چهارمین گوشی از سری 20 را با نام «آنر 20 اس» (Honor 20S) معرفی می‌کند. گوشی مذکور بر روی وب سایت Google Play Console ظاهر شده است که نمی‌تواند اتفاقی باشد. آنر ۲۰ اس (Honor 20s) با کایرین ۸۱۰ در راه است و در ادامه با هم درباره آن صحبت های کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آنر ۲۰ اس

آنر ۲۰ اس

جالب اینکه گوگل حتی تصویر گوشی آنرا ۲۰ اس را هم لو رفته که نشان می‌دهد برخلاف Honor 20 و 20Pro خبری از دوربین تعبیه شده داخل یک سوراخ در لبه صفحه نمایش نیست و این گوشی از صفحه نمایش با ناچ قطره طور بهره می‌برد.

لیست گوگل نشان می‌دهد گوشی Honor 20S دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی، 8 گیگابایت حافظه رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین این لیست تأیید می‌کند گوشی Honor 20S با اندروید 10 روانه بازار خواهد شد.

لیست تأیید می‌کند گوشی Honor 20S دارای اسکنر اثر انگشت است اما هیچ اشاره‌ای به مکان آن نشده است. از آنجایی که اسکنر اثر انگشت گوشی‌های Honor 20 and 20Pro در لبه کناری آنها تعبیه شده، برخی گمانه زنی‌ها به وجود اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر 20S اشاره دارند.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در دست نیست اما شایعات به‌کارگیری چیپست Kirin 810 و وجود دوربین پشتی چهارتایی (Quad) را برای گوشی Honor 20S دست نشان کرده‌اند. انتظار می‌رود طی هفته‌های پیش رو شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره گوشی Honor 20S باشیم.

منتظر آنر ۲۰ اس هستید؟

نوشته آنر ۲۰ اس (Honor 20s) با کایرین ۸۱۰ در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.