موتورولا وان زوم با ۵ برابر زوم ارایه می شود
1 min read

موتورولا وان زوم با ۵ برابر زوم ارایه می شود

طبق جدیدترین شنیده ها باید بگویم که به زودی گوشی جدید موتورولا وان زوم در سه رنگ مشکی، بنفش و قهوه ای و با قابلیت زوم ۵ برابر وارد بازار می شود. البته این بزرگنمایی از نوع اپتیکال نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موتورولا وان زوم

موتورولا وان زوم

تصاویر جدیدی از موتورولا وان زوم فاش شده که این محصول را در سه رنگ مختلف به نمایش می گذارند. ظاهرا گوشی وان زوم نیز مانند وان پرو در سه رنگ مشکی، بنفش و قهوه ای در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. هر دوی این محصولات تا کمتر از یک ماه دیگر و در نمایشگاه IFA 2019 برلین معرفی می شوند، اما ظاهرا هر کدام در بازارهای جداگانه ای به فروش خواهند رسید.

گوشی موتورولا وان زوم مجهز به یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی بوده و از سنسور Quad Bayer با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل بهره می برد. لنز این دوربین قابلیت زوم اپتیکال 3 برابر (۸۸ میلیمتر) و زوم هیبریدی ۵ برابر را برای کاربران فراهم می آورد. یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی نیز در ماژول دوربین به چشم می خورند. جالب آنکه خود اپلیکیشن دوربین به ویژگی حالت عکاسی ویژه شب اختصاصی مجهز شده است.

موتورولا وان زوم با دوربین چهارگانه و بزرگنمایی ۵ برابر را ببینید

موتورولا وان زوم دارای نمایشگر سوپر امولد 6.2 اینچی با کیفیت FHD+ است. حسگر اثر انگشت نیز زیر صفحه نمایش قرار دارد. این موضوع موجب برتری وان زوم نسبت به گوشی های وان اکشن و ویژن می شود. این محصول به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD را نیز دارد. قدرت پردازش وان زوم به وسیله چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ تامین می شود. قسمت پایینی دستگاه نیز محل قرارگیری پورت USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون است.

علاقه مندان می توانند بلافاصله پس از اتمام رویداد IFA نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. موتورولا وان زوم در وب سایت آمازون با قیمت پیشنهادی ۴۰۰ یورو به فروش می رسد اما توجه داشته باشید که قیمت موتورلا وان پرو اندکی بالاتر است.

نظر شما چیست؟ اصلا به موتورولا وان زوم فکر می کنید؟

نوشته موتورولا وان زوم با ۵ برابر زوم ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.