ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌ را در رندر رسمی ببینید
1 min read

ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌ را در رندر رسمی ببینید

زمانی که شرکت زیر مجموعه ی اوپو یعنی ریلمی (Realme) از گوشی های هوشمند ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو به ترتیب با دوربین های ۱۲ و ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد و این قول را به طرفداران گوشی های هوشمند خود دارد که تا پایان ماه سپتامبر یک گوشی هوشمند را با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی و نام گوشی ریلمی ایکس تی (Realme XT) به بازار عرضه خواهد نمود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌ را در رندر رسمی ببینید.

ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌

ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌

اما خبر تازه در این مورد این است که یکی از مسئولین این شرکت به نام ژو کی چیس رندری رسمی از این گوشی هوشمند را در حساب آنلاین خود منتشر کرده. ظاهر این گوشی هوشمند بسیار شبیه به گوشی ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو بوده و در آن از یک سیستم چهار دوربینه ی عمودی استفاده شده و تفاوت این گوشی تنها رنگ تازه ی سفید آن می باشد.

اما یک تفاوت مهم دیگر هم در رندر این گوشی دیده می شود و آن عدم حضور حسگر اثر انگشت بر روی درب پشت آن است. گوشی هوشمند گوشی ریلمی ایکس تی قرار است همراه با حسگر اثر انگشت زیر صفحه ی اپتیکال ارائه شود و این بدین معنا بوده که همراه با یک نمایشگر OLED ارائه خواهد شد. اگر اینطور باشد ، این گوشی سنت سری X گوشی های هوشمند این کمپانی که همگی با این حسگر و فناوری ارائه شده اند را حفظ خواهد نمود.

و در مورد دوربین 64 مگاپیکسلی نیز شاید حرف زیادی برای گفتن باقی نمانده باشد زیرا عکس های بسیاری از آن تا امروز در فضای مجازی منتشر شده. این دوربین با حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL Bright GW1 ساخته و طراحی شده توسط سامسونگ ارائه خواهد شد و در کنار آن نیز عدسی های دید عریض و تشخیص عمق قرار خواهند داشت. ویژگی که از این گوشی حذف شده لنز تله فوتو بوده و به نظر نمی رسد که دیگر این شرکت بخواهد از آن در دیگر گوشی های آینده ی خود استفاده کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ریلمی ایکس تی هستید؟

نوشته ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌ را در رندر رسمی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.