رندر تبلت تاشو ال جی با دو لولا را ببینید
1 min read

رندر تبلت تاشو ال جی با دو لولا را ببینید

مشخصا آنطور که انتظار داشتیم شرکت کره ای ال جی هم قصد دارد به جمع تولید کنندگان دستگاه های تاشو بپیوندد و طرح هایی را در این زمینه آماده کرده است. با اینکه هنوز هیچ مدل واقعی‌ای از گوشی مذکور تولید نشده اما بنا به آنچه که در حق اختراع ال جی ثبت شده، این شرکت قصد دارد از صفحه نمایشی با فناوری بسیار پیشرفته استفاده کند که قابلیت خم شدن از دو جهت را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر تبلت تاشو ال جی با دو لولا را ببینید.

رندر تبلت تاشو ال جی با دو لولا

رندر تبلت تاشو ال جی با دو لولا

اوایل ماه جاری میلادی بود که ال جی پتنت مربوط به گوشی تاشوی خود را به ثبت رساند. تصاویر درج شده در این پتنت یک گوشی تمام عیار را نشان می دهند که صفحه نمایش آن دارای دو لولا بوده و در در جهت خم می شود. با استفاده از این ایده جدید، صفحه نمایش گوشی را می توان دور بدنه پیچانده و از آن مانند یک گوشی معمولی نیز استفاده کرد. در ادامه می توانید تصاویر رندر شده سه بعدی از این گوشی را که بر اساس تصاویر موجود در پتنت ال جی طراحی شده اند مشاهده کنید.

رندر تبلت تاشو ال جی با دو لولا

رندر تبلت تاشو ال جی با دو لولا

تصاویر سه بعدی این گوشی بسیار جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسند و به ظاهراً ال جی توانسته راه‌کار مناسبی برای از صفحه نمایش گوشی خود پیدا کند. به این طریق که با پیچاندن نمایشگر به صورت برعکس دور بدنه، می توان بدون نگرانی از خط و خش افتادن، آن را در جیب یا کیف جای داد. البته این تصاویر هنوز در حد یک پتنت هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که دقیقاً به همین شکل به مرحله تولید برسد. حتی اگر ال جی بخواهد این گوشی را به تولید انبوه برساند، حداقل به یک سال زمان برای توسعه آن نیاز خواهد داشت.

چیزی که در حال حاضر کاملا واضح است این است که ال جی تمام تلاش خود را برای تولید گوشی انعطاف پذیر به کار گرفته و در آینده خبرهای بیشتری در این خصوص خواهیم شنید.

نظر شما درباره تبلت تاشو ال جی چیست؟

نوشته رندر تبلت تاشو ال جی با دو لولا را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.