شرایط فروش سایپا شنبه ۹ شهریور ۹۸ + جدول قیمت و مدل

در ادامه فروش نسبتا قسطی (!) سایپا برای چند محصول پرفروشش، برای شنبه ۹ شهریور ۹۸ طرح فروش جدید این شرکت اجرا می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شرایط فروش سایپا شنبه ۹ شهریور ۹۸ را به همراه جدول قیمت و مدل مرور کنیم.

شرایط فروش نقد و اقساط سایپا شنبه ۹ مرداد ۹۸

شرایط فروش سایپا شنبه ۹ شهریور ۹۸

طرح فروش ویژه تنظیم بازار محصولات شرکت سایپا شنبه ۹ شهریورماه ادامه خواهد شد. در این طرح اقساطی مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودرو ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی 58 میلیون و 943 هزار تومان، تعیین شده است. همچنین برای خرید این خودرو تسهیلات 10 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در سه فقره چک با فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.

همچنین خودروهای تیبا SX با رینگ فولادی، تیبا SX با رینگ آلومینیومی و ساینا دنده ای با رینگ فولادی نیز به ترتیب با پیش پرداخت های 43 میلیون و443 هزار تومان، 46 میلیون و 443 هزار تومان و 55 میلیون و 943 هزار تومان فروخته می شود. برای خودروها 5 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته می شود.

گفتنی است مبلغ پیش پرداخت برای خودرو سایپا 151 نیز 40 میلیون و 313هزار تومان تعیین شده است. برای این خودرو نیز 4 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.

نوشته شرایط فروش سایپا شنبه ۹ شهریور ۹۸ + جدول قیمت و مدل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.