پوستر رسمی گلکسی ای ۹۰ 5G لو رفت

می دانیم که سامسونگ در حال تدارک یک میان رده لوکس با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G است. این دستگاه در خانواده گلکسی A است نام آن گلکسی ای ۹۰ 5G خواهد بود. با توجه به پوستر رسمی که از گلکسی A90 5G لو رفته و با توجه به طراحی گلکسی ای ۳۰ اس و گلکسی ای ۵۰ اس می توان گفت که گلکسی A90 5G با طراحی نسل S خانواده گلکسی A 2019 ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۹۰ 5G

همانطور که در تصویر گلکسی ای ۹۰ 5G که از کل پوستر جدا و به عنوان تصویر اصلی قرار داده ایم می بینید، اینجا طراحی دو-رنگ یا دو-قسمتی را شاهدیم که کنتراست جالبی را می تواند برای قاب پشتی اولین میان رده 5G سامسونگ ایجاد کند.

گلکسی ای ۹۰ 5G

اولین مرتبه دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) شاید از شبکه 5G و شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی کند. همچنین یک ماه پیش بود که حجم باتری گلکسی ای ۹۰ 5G مشخص شد و عدد ۴۵۰۰ میلی آمپر را برای آن شنیدیم.

همانطور که در این تصویر می بینید گلکسی A90 5G نه دوربین چهارگانه دارد و نه دوربین ToF که البته دومی کمی عجیب است. عجیب از این بابت که اکثر موبایل های 5G به دوربین ToF مجهزند. البته نه به این معنی که این دو فناوری ارتباطی به یکدیگر دارند اما خب تحت شبکه 5G می توانید ویژگی های AR در لحظه بسیار قوی داشته باشید، پس عدم حضور دوربین ToF روی این دستگاه می تواند محسوس تر باشد.

اینکه Galaxy A90 5G با چه چیپستی ارایه می شود مشخص نیست اما بیشتر شایعات درباره چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ بوده است که به همراه مودم 5G کوالکام بتواند ارایه خوبی از شبکه 5G را اریه کند.

همچنین همانطور که در تصویر مشخص است سامسونگ برای گلکسی ای ۹۰ 5G علاقه ای به راهکارهای فانتزی حذف دوربین سلفی از جلوی نمایشگر نداشته و آن را درون یک ناچ قطره طور قرار داده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای گلکسی ای ۹۰ 5G چیست؟

نوشته پوستر رسمی گلکسی ای ۹۰ 5G لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.