نسبت نمایشگر به بدنه هواوی میت ۳۰ پرو نزدیک به ۱۰۰٪ است
1 min read

نسبت نمایشگر به بدنه هواوی میت ۳۰ پرو نزدیک به ۱۰۰٪ است

حدودا ۵ روز پیش بود که در ترنجی طراحی هواوی میت ۳۰ پرو را دیدیم. این طراحی می تواند جذاب باشد اما نمایشگر این دستگاه همچنان یک ناچ عریض دارد. طبق جدیدترین شنیده ها به نظر می رسد که نسبت نمایشگر به بدنه هواوی میت ۳۰ پرو نزدیک به ۱۰۰٪ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسبت نمایشگر به بدنه هواوی میت ۳۰ پرو

نسبت نمایشگر به بدنه هواوی میت ۳۰ پرو

همانطور که در رندر بالا می بینید، حاشیه نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو واقعا ناچیز است. البته تجربه نشان داده که این رندرهای غیر رسمی عموما در بحث حاشیه نمایشگر خیلی قابل اتکا نیستند و من هم شخصا فکر نمی کنم حاشیه نمایشگر هواوی میت ۳۰ اینقدر کم باشد. البته باید منتظر ماند تا دستگاه به صورت رسمی معرفی شود. دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که تاریخ معرفی هواوی میت ۳۰ (Huawei Mate 30) احتمالا ۲۸ شهریور خواهد بود.

نسبت نمایشگر به بدنه در گلکسی نوت ۱۰ پلاس که یکی از کم حاشیه ترین موبایل های بازار است به ۹۱٪ می رسد. شاید بگویید مثلا وان پلاس ۷ پرو که ناچ ندارد احتمالا نسبت نمایشگر به بدنه کمتری دارد اما حقیقت این است که نسبت نمایشگر به بدنه وان پلاس ۷ پرو برابر ۸۸٪ ثبت شده است!

حالا آنطور که در جدیدترین شنیده ها عنوان می شود، احتمالا نسبت نمایشگر به بدنه هواوی میت ۳۰ پرو نزدیک به ۱۰۰٪ است. این خیلی بعید نیست چون به هر حال مثلا ۹۰٪ هم نزدیک به ۱۰۰٪ است اما اینکه آیا بتواند از نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی نوت ۱۰ پلاس هم بیشتر باشد، چیزی است که فقط پس از معرفی رسمی مشخص می شود.

هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو در بخش پشتی خود یک دوربین چهارگانه با طراحی دایره‌ای شکل دارد. گفته می‌شود دوربین قدرتمند یکی از ویژگی‌های مهم میت ۳۰ پرو خواهد بود.

امروز گزارش دیگری منتشر شد که نشان می‌داد هواوی حال کار بر روی کیس‌هایی شبیه به موتوماد موتورولا است. در این گزارش چندین کدنام مربوط به گوشی‌های هواوی و آنر وجود داشت که از این نوع کیس پشتیبانی می‌کردند. با توجه به طراحی میت ۳۰ پرو می‌توان حدس زد که این تلفن هوشمند نیز از این کیس‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

در کنار بخش دوربین یک فلاش LED از نوع زنون و یک نمونه از نوع LED وجود دارد. هم‌چنین می‌توانیم در این بخش عبارت LEICA را مشاهده کنیم، با این حال دیگر متون درج شده قابل تشخیص نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی میت ۳۰ پرو می تواند در بخش نسبت نمایشگر به بدنه رکورد بزند؟ اصلا این موضوع برای شما اهمیت دارد؟

نوشته نسبت نمایشگر به بدنه هواوی میت ۳۰ پرو نزدیک به ۱۰۰٪ است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.