شیائومی می ۹ لایت (Mi 9 Lite) به عنوان نمونه ای از Mi CC9 معرفی خواهد
1 min read

شیائومی می ۹ لایت (Mi 9 Lite) به عنوان نمونه ای از Mi CC9 معرفی خواهد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9) تحت‌عنوان Mi A3 پرو عرضه می‌شود؛ اما پیرامون مدل پرو اسمارت‌فون Mi A3 هنوز هیچ‌گونه توضیح رسمی ارایه نشده است. با این‌حال یک یافته جدید نشان می‌دهد که گوشی CC9 احتمالا با نامی دیگر و در بازاری متفاوت عرضه خواهد شد. گفته می شود که شیائومی می ۹ لایت (Mi 9 Lite) به عنوان نمونه ای از Mi CC9 معرفی خواهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی می ۹ لایت (Mi 9 Lite)

شیائومی می ۹ لایت (Mi 9 Lite)

میشل رهمان؛ ویراستار ارشد انجمن XDA Developers با انتشار توییتی اعلام کرد که اخیرا دستگاه جدیدی موسوم به می ۹ لایت در فهرست دستگاه‌های اندرویدی موردتایید گوگل رویت شده است. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه در قالب نسخه‌ای از اسمارت‌فون شیائومی CC9 تولید شده و از اسم رمز مشابه “pyxis” برخوردار است.

این میزان اطلاعات در خصوص دستگاه، کافی نیست؛ اما صرف‌نظر از تغییر نام، سایر مشخصات این دستگاه با مدل Mi CC9 مشابه خواهد بود. این نخستین بار نیست که یک گوشی شیائومی با نامی متفاوت و در بازاری متفاوت عرضه می‌شود. اسمارت‌فون‌های ردمی K20 پرو/K20 و شیائومی Mi 9T/ 9T پرو جدیدترین مثال‌ها از این طیف به‌شمار می‌روند. بعلاوه اسمارت‌فون ردمی نوت 5A (پرایم) نیز با نام ردمی Y1 در هندوستان ارایه شد.

اخیرا شیائومی Mi 9 Lite در فهرست دستگاه‌های اندرویدی موردتایید گوگل رویت شد. این دستگاه از اسم رمز pyxis بهره برده و مدلی از گوشی Mi CC9 به‌شمار می‌ر‌ود.

شیائومی می ۹ لایت

شیائومی می ۹ لایت

اوایل سال جاری شایعاتی پیرامون یک دستگاه با نام Mi 9X مطرح شد؛ اما این دستگاه هرگز به بازار عرضه نشد. عرضه شیائومی می ۹ لایت امری محتمل‌تر خواهد بود؛ چرا که اکنون این در فهرست دستگاه‌های اندرویدی موردتایید گوگل قرار گرفته است.

نظر شما چیست؟ منتظر می ۹ لایت هستید؟

نوشته شیائومی می ۹ لایت (Mi 9 Lite) به عنوان نمونه ای از Mi CC9 معرفی خواهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.