هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro) را ببینید
1 min read

هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro) را ببینید

ما تقریبا می دانستیم که طراحی هواوی میت ۳۰ پرو به چه صورت خواهد بود چون طراحی آن در پوستر رسمی لو رفته کاملا نمایان بود. همچنین این طراحی در پوستر رسمی زمان معرفی میت ۳۰ پرو نیز دیده می شود. اما رندرهای با کیفیت Onleaks منتشر شده که تمام زوایای هواوی میت ۳۰ پرو را به ما نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

همانطور که می بینید خمیدگی نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو در بیشترین حد خود است. این خمیدگی تقریبا به صورت متفارن در قاب پشتی هم دیده می شود.

طراحی لبه پایین و بالا مانند دیگر پرچمدارهای پیشین هواوی است و همانطور که انتظار دارید اینجا خبری از جک ۳.۵ میلی متری صدا نیست. درباره صدا صحبت شد و اگر با دقت تمام زاوایای هواوی میت ۳۰ پرو را بررسی کنید، خبری از دکمه های تنظیم حجم صدا نیست و فقط یک دکمه قفل را روی بدنه شاهد هستیم. این موضوع احتمالا توسط دکمه های مجازی روی لبه دستگاه مدیریت شود اما شخصا دکمه تنظیم حجم صدا نقش مهمی در تجربه کاربری من دارد.

هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

موضوع دیگر طراحی دایره ای دوربین چهارگانه هواوی میت ۳۰ پرو است. دور قاب دایره ای یک دایره بزرگتری با طراحی متفاو نسبت به رنگ قاب پشتی دیده می شود. جالب است که این بار هواوی خیلی روی رنگ های گرادیانت اگزجره کار نکرده است یا حداقل فعلا ما ندیده ایم.

کنار این قاب دایره ای که دربرگیرنده قاب برجسته دوربین است، فلاش LED عجیبی را می بینیم و هنوز درباره دلیل این طراحی هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

مسئله قابل توجهی که احتمالا توجه شما را هم به خود جلب کرده باشد، لبه پایین و بالای هواوی Mate 30 پرو است که شاهد بیرون آمدن بخشی از فلز شاسی دستگاه است. این کمی عجیب است و شاید در جهت کاهش مخرج کسر نسبت نمایشگر به بدنه باشد و شاید هم دلیلی برای افزایش مقاومت در برابر ضربه پشت آن نهفته باشد. هر چه که هست اما در نگاه اول برای من جذاب نیست، نظر شما چیست؟

هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

ناچ عریض Huawei Mate 30 Pro در این رندرها مشخص است و دیگر موضوع خاص قابل ذکری وجود ندارد. نکته قابل توجه فقط این است که شدت انحنای صفحه نمایش این گوشی به اندازه‌ای است که به طور کامل روی دو لبه کناری دستگاه کشیده شده و هیچ فضایی برای قرارگیری دکمه‌های فیزیکی روی لبه‌های کناری باقی نمی‌گذارد.

شما می توانید رندر ویدیویی هواوی میت ۳۰ پرو را پایین‌تر ببینید:

نظر شما درباره طراحی احتمالی هواوی Mate 30 پرو چیست؟

نوشته هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro) را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.