ساعت هواوی واچ جی تی ۲ (Watch GT2) همزمان با هواوی میت ۳۰ در ۲۸ شهریور معرفی خواهد شد

تاریخ رونمایی از هواوی واچ جی تی ۲ مشخص شد. این محصول به پردازنده کایرین A1 مجهز شده و در تاریخ ۲۸ شهریور در معرض دید عموم قرار می گیرد. در حقیقت ساعت هواوی واچ جی تی ۲ (Watch GT2) همزمان با هواوی میت ۳۰ در ۲۸ شهریور معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ساعت هواوی واچ جی تی ۲ (Watch GT2)

ساعت هواوی واچ جی تی ۲ (Watch GT2)

شرکت هواوی امروز یک ویدیوی تبلیغاتی را به نمایش گذاشت و تاریخ عرضه جدیدترین اسمارت واچ خود را در آن اعلام کرد. این ویدیو نشان می دهد که محصول جدید هواوی به چیپست کایرین A1 مجهز است. اگر به خاطر داشته باشید، فری بادهای جدید این شرکت نیز همراه با تراشه کایرین ۲ عرضه شده اند. هواوی واچ GT 2 در تاریخ ۲۸ شهریور در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ساعت هوشمند هواوی از طراحی فشرده تر و حاشیه باریک تری برخوردار است. این محصول علیرغم داشتن ظاهر بسیار باریک، صفحه نمایش بزرگی دارد. البته این ارزیابی ها تنها بر اساس تصاویر منتشر شده هستند و متاسفانه هنوز جزییات دقیقی درباره اندازه این ساعت به دست ما نرسیده است.

با این وجود بعضی از خصوصیات هواوی واچ GT 2 به طور قطعی معرفی شده اند. به عنوان مثال، این محصول دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت 445 میلی آمپر ساعت بوده و از ماژول GPS داخلی بهره می گیرد. ویدیوی اخیر هواوی نشان می دهد که یک میکروفن و یک بلندگو به GT 2 اضافه شده است. پس به نظر می رسد که کاربر می تواند با استفاده از ساعت هوشمند خود، با دیگران تماس تلفنی برقرار کند. البته نحوه اتصال به اسمارت فون تنها از طریق بلوتوث امکان پذیر بوده و احتمال وجود ارتباطات LTE هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

هواوی واچ GT 2 به مانیتور ضربان قلب مجهز شده که افراد می توانند برای نظارت روی تمام فعالیت های بدنی از آن استفاده کنند. این محصول در دو نسخه کلاسیک و اسپرت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد که نسخه اسپرت دارای بند پلاستیکی و نسخه کلاسیک دارای بند چرمی است.

منتظر ساعت هوشمند هواوی هستید؟

نوشته ساعت هواوی واچ جی تی ۲ (Watch GT2) همزمان با هواوی میت ۳۰ در ۲۸ شهریور معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.