رنگ سال برای پیکسل ۴ ارایه خواهد شد
1 min read

رنگ سال برای پیکسل ۴ ارایه خواهد شد

طی چند روزی که گذشت، بارها و بارها شاهد حضور پیکسل ۴ گوگل در سر تیتر خبرها بودیم. از انتشار مشخصات دستگاه گرفته تا ویدیویی و اکنون نیز شاهد لورفتن تصاویری از رنگ جدید پرچمدار بعدی گوگل هستیم. گفته می شود رنگ سال برای پیکسل ۴ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رنگ بندی پیکسل ۴ = سیاه، سفید و مرجانی

پیسکل ۴

صبح امروز شاهد انتشار تصاویر رنگ جدید پیکسل‌های گوگل بودیم. برخلاف گذشته این بار گوگل ترجیح داده تا به جای استفاده از رنگ‌های خنثی و بی‌روح، از رنگی غلیظ استفاده کند که استعداد بالایی هم در جلب توجه دارد.

اسامی تجاری در نظر گرفته شده از سوی گوگل برای رنگ‌های مختلف پیکسل ۴ هنوز مشخص نیست. با این حال ظاهراً شاهد انتخاب عنوان «مرجانی» از سوی گوگل برای این رنگ خواهیم بود.

انتظار می‌رود گوگل با عرضه پیسکل ۴ بار دیگر برتری بی‌چون و چرای خود در حوزه عکاسی با موبایل را به رخ رقبا بکشد. تا به این لحظه می‌دانیم دوربین دوگانه جای گرفته دورن ترکیب مربعی شکل قسمت پشتی پیکسل تشکیل شده از دو سنسور 12 و 16 مگاپیکسلی که به لنزهای استاندارد و تله فوتو مجهز شده‌اند.

آن‌طور که پیداست لنزتله‌فوتوی پیکسل ۴ زوم ۸ برابری را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. همچنین شاهد اخباری مبنی بر ارتقا محسوس عملکرد حالت شب و اضافه شدن چند حالت عکاسی جدید به این گوشی هستیم.

از جمله این حالت‌ها می‌توان به مواردی نظیر، حالت Motion که پس زمینه صحنه‌های دارای سوژه‌هایی با حرکات سریع را تار می‌کند، حالت Audio Zoom مشابه با قابلیت Zoom-in-mic که سامسونگ چندی پیش در گلکسی نوت ۱۰ آن را به کار گرفت و حالت Live HDR خواهیم بود.

رنگ سال ۲۰۱۹ مشخص شد: Living Coral یا مرجان زنده

علاوه بر این انتظار می‌رود شاهد ارتقا چشمگیر عکاسی با دوربین سلفی باشیم. عکاسی با دوربین سلفی ِ واید پیکسل 4 به طرز محسوس ارتقا یافته و به لطف الگوریتم‌های نرم‌افزاری جدید که قادرند بهم‌ریختگی تصویر را اصلاح کنند، از کشیدگی صورت یا سوژه‌ها در گوشه‌های تصویر خبری نخواهد بود.

در بخش سخت افزار داخلی نیز، انتظار می‌رود شاهد استفاده پیکسل ۴ از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باشیم. اندروید ۱۰ نیز بدون شک مهمان پرچمداران جدید گوگل خواهد بود.

هنوز زمان رسمی معرفی و عرض پرچمداران جدید گوگل به صورت رسمی اعلام نشده است. با این حال انتظار می‌رود، پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال حین همایشی در اواسط ماه اکتبر معرفی شوند. پیش‌فروش دستگاه بلافاصله پس از همایش آغاز خواهد شد و شاهد عرضه پیکسل 4 با قیمت 799 دلار و پیکسل 4 XL با قیمت 899 دلار خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ رنگ جدید پیکسل ۴ که همان رنگ سال است، می پسندید؟

نوشته رنگ سال برای پیکسل ۴ ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.