بنچمارک گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال با ۴ گیگابایت حافظه رم دیده شد

دو روز پیش بود که در ترنجی پیکسل ۴ با ۶ گیگابایت حافظه رم دیده شد. انتشار نتایج بنچمارک گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال (Pixel 4 XL) از وجود اسنپدراگون ۸۵۵ و اندروید ۱۰ در هر دو گوشی خبر می‌دهد. اما چیزی که جای تعجب دارد، ظرفیت پایین رم آن‌هاست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حافظه رم گوگل پیکسل ۴

در حالی بنچمارک گوگل پیکسل 4 و مدل XL به ظرفیت 4 گیگابایتی حافظه رم اشاره دارد که انتظار می‌رفت این پرچمداران، حداقل به 6 گیگابایت رم مجهز باشند. البته بنچمارک‌ها معتبرترین منابع نیستند. پیش‌تر هم نتایجی در Geekbench منتشر شده بود که ظرفیت رم پیکسل 3 ای را 6 گیگابایت نشان می‌داد؛ اما هرگز چنین نسخه‌ای را در دنیای واقعی ندیدیم. یا آن فقط یک نمونه آزمایشی بود، یا گیک‌بنچ ظرفیت حافظه دستگاه را اشتباه خواند.

اما در مورد گوشی های جدید، شاید ظرفیت رم نسخه پایه 4 گیگ است و نسخه دیگری هم با رم 6 گیگ و حافظه داخلی بیشتر وجود داشته باشد. احتمالا نمایشگر گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال به ترتیب 5.7 اینچی و 6.3 اینچی خواهد بود. برای هر دو نیز پنل OLED و ریفرش ریت 90 هرتز مورد انتظار است.

از جمله قابلیت‌های تازه‌، باید به رادار پروژه Soli اشاره کنیم که برای ژست‌های حرکتی کاربرد دارد و متعلقات آن، در پیشانی یا حاشیه فوقانی گوشی ها تعبیه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ گوگل امسال هم اشتباه خواهد کرد یا به نظر شما ۴ گیگابایت حافظه رم برای پرچمدار امسال آن ها کافی است؟

نوشته بنچمارک گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال با ۴ گیگابایت حافظه رم دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.