ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro) را با دوربین سلفی دوگانه ببینید
1 min read

ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro) را با دوربین سلفی دوگانه ببینید

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro) با شش دوربین معرفی خواهد شد. در تصویر تازه‌ای که از دوربین سلفی پاپ‌آپ Vivo V17 Pro منتشر شده شاهد حضور دو لنز پاپ‌آپ هستیم. این طراحی عجیب میزبان یک لنز 32 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی است. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن صحبت کنیم.

ویوو وی ۱۷ پرو

این نخستین باری نیست که اخبار مربوط به ویوو وی ۱۷ پرو منتشر می‌شود. تاکنون ویدیوها و تصاویر مختلفی از این دستگاه لو رفته و اطلاعات نسبتا خوبی درباره این تلفن هوشمند در دست داریم، اما به تازگی چند رندر تازه از این موبایل منتشر شده که نمایی از دوربین سلفی پاپ‌آپ این دستگاه را به ما نشان می‌دهد.

این تصاویر توسط وبسایت WinFuture منتشر شده و با توجه به اعتبار و سوابق این وبسایت به نظر می‌رسد که با خبر نسبتا معتبر و موثقی طرف هستیم.

گوشی Vivo V17 Pro نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۴۰ پیکسل دارد که نسبت تصویر آن ۲۱:۹ است. در زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای قرار گرفته و بالای آن اثری از ناچ دیده نمی‌شود، چون دوربین سلفی این گوشی از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند. با این حال نکته قابل توجه حضور دو لنز در این دوربین سلفی است که شکل جالب توجه‌ای را به پاپ‌آپ این گوشی بخشیده است. این دوربین از یک سنسور عریض ۳۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در عقب این دستگاه دوربینی چهارگانه وجود دارد که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. سنسور دوم یک لنز فوق عریض است اما در میان دو سنسور باقی مانده اثری از لنز تله‌فوتو دیده نمی‌شود. هر دوی این سنسورها ۲ مگاپیکسلی هستند که احتمالا یکی از آن‌ها به عنوان سنسور تشخیص عمق به کار می‌رود، با این حال از ماهیت سنسور آخر اطلاعاتی در دسترس نیست.

موتور محرک ویوو V17 پرو اسنپدراگون ۶۷۵ کوآلکام است که قبلا در V15 پرو هم استفاده شده بود. در بخش حافظه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی هم در این گوشی قرار گرفته تا انرژی دستگاه را تامین کند.

نظر شما درباره ویوو وی ۱۷ پرو چیست؟

نوشته ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro) را با دوربین سلفی دوگانه ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.