طرح فروش قسطی محصولات چری با تحویل فوری شهریور ۹۸

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی محصولات چری برای شهریور ۹۸ را اعلام کرد. در این طرح اکثر خودروها با مدل ۹۸ و از پایه قسطی به فروش می رسند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طرح فروش قسطی محصولات چری با تحویل فوری شهریور ۹۸ را مرور کنیم.

طرح فروش قسطی محصولات چری با تحویل فوری شهریور ۹۸

طرح فروش قسطی محصولات چری با تحویل فوری شهریور ۹۸

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی محصولات “چری” را اعلام کرده است و مشتریان می توانند در شرایط فروش این شرکت محصولات و مدل های مختلفی همچون “چری آریزو ۵”، “چری تیگو ۵”، “چری تیگو ۷” و همچنین خودروی “چری آریزو ۵T” را انتخاب کنند.

جزییات فروش هر یک از محصولات ذکر شده در جدول زیر آمده است و باید به این نکته مهم اشاره داشت که تمامی محصولات عرضه شده به مشتریان در مدل 98 بوده و با موعد تحویل 30 و 45 روزه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

علاوه بر این شرکت مدیران خودرو با در نظر گرفتن اقساط مختلف 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه، سهولت ثبت نام و خرید اتومبیل توسط مشتریان خود را بهتر کرده است و مشتریان می توانند فارغ از انتخاب مدت زمان اقساط، برای تمامی محصولات قرار گرفته در لیست فروش هر 3 ماه یکبار اقساط خود را پرداخت کنند که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

نظر شما درباره طرح فروش قسطی محصولات چری با تحویل فوری شهریور ۹۸ چیست؟

نوشته طرح فروش قسطی محصولات چری با تحویل فوری شهریور ۹۸ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.