گلس شیائومی می میکس ۴ بدون هیچ زائده ای لو رفت

تصاویر منتسب به گلس شیائومی می میکس ۴ (Xiaomi Mi MIX 4)، نشان می‌دهند که در این گوشی هوشمند خبری از ناچ، حفره یا نمایشگر آبشاری نخواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گلس شیائومی می میکس ۴ صحبت کنیم.

گلس شیائومی می میکس ۴

شیائومی می میکس ۴

شیائومی می میکس ۴ یکی از پرچمداران مورد انتظار در نیمه دوم سال است و به نظر می‌رسد شیائومی نقشه‌های بزرگی برای آن در سر دارد. پیش‌تر افشای برخی از مشخصات فنی دستگاه را شاهد بودیم؛ حالا با انتشار تصاویری از گلس شیائومی می میکس ۴ طراحی پنل جلوی آن نیز آشکار شده است.

در این تصاویر، ترندهای محبوبی مانند ناچ یا حفره دیده نمی‌شود. همچنین با وجود لبه‌های نسبتا خمیده، اما نمی‌توان اسم نمایشگر آبشاری را روی آن گذاشت. در واقع صفحه نمایش شیائومی می میکس ۴ بیشتر به گلکسی نوت ۹ شباهت خواهد داشت تا ویوو نکس ۳ که نمایشگری به شدت خمیده دارد.

احتمالا این گوشی شیائومی هم به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز خواهد بود؛ مانند آنچه که در ردمی کی ۲۰ پرو و می ۹ تی پرو دیده بودیم. شایعاتی هم به رفرش ریت ۹۰ هرتزی صفحه نمایش و رزولوشن 2K آن اشاره دارند. انتظار می‌رود شیائومی می میکس ۴ به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز باشد.

از دیگر مشخصات احتمالی دستگاه باید به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و یک نسخه‌ی 5G اشاره کنیم. شایعات تایید نشده‌ای از معرفی پرچمدار جدید شیائومی در تاریخ 2 مهر شنیده می‌شود.

منتظر شیائومی می میکس ۴ هستید؟

نوشته گلس شیائومی می میکس ۴ بدون هیچ زائده ای لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.