مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو پیش از معرفی رسمی لو رفت
1 min read

مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو پیش از معرفی رسمی لو رفت

می دانیم که مراسم معرفی هواوی میت ۳۰ در تاریخ ۲۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد. امروز مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو پیش از معرفی رسمی لو رفته که می تواند جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

همانطور که گفتیم هواوی از سری میت ۳۰ در تاریخ ۲۸ شهریور ماه در شهر مونیخ آلمان رونمایی خواهد کرد. مشخصات منتشر شده نشان می‌دهند که هواوی میت ۳۰ پرو از نمایشگری 6.6 تا 6.8 اینچی FHD+ با رزولوشن 1176 در 2400 استفاده می‌کند. این نمایشگر از نوع امولد بوده و بیشترین خمیدگی موجود در بین نمایشگرها را در لبه هایش دارد که اصطلاحا به آن نمایشگر آبشاری می گویند. هم‌چنین حسگراثرانگشت با نمایشگر ادغام شده است.

رفرش ریت نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو ۶۰ هرتز بوده و بلندگوی تماس در زیر نمایشگر قرار گرفته است. نسل دوم سیستم هواوی Face ID حالا می‌تواند سریع‌تر و با دقت بیش‌تری عملیات تشخیص چهره را تشخیص دهد. این سیستم می‌تواند ضربان قلب و تنفس کاربران را نیز اندازه‌گیری کند.

چیپست مورد استفاده در هواوی میت ۳۰ پرو کایرین ۹۹۰ بوده که نخستین چیپست بالارده با مودم 5G ادغام شده محسوب می‌شود. این چیپست با 8 یا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. نیرو دهنده این گوشی هوشمند یک باتری نسبتا غول آسای 4500 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 40 وات سوپر شارژ و ۲۷ واتی سوپر وایرلس شارژ پشتیبانی می‌کند.

هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

در برگه مشخصات این گوشی هوشمند به شارژر ۳۰ واتی اشاره شده است. در بخش نرم‌افزاری اندروید بدون اپلیکیشن‌های گوگل را شاهد هستیم که با رابط کاربری EMUI 10 شخصی‌سازی شده است.

شایعات پیرامون هواوی میت ۳۰ پرو نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون در بخش جلویی خود یک ناچ دارد که از نمونه موجود در میت ۲۰ پرو کوچک‌تر است، با این حال از سه سنسور دوربین میزبانی می‌کند. یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی، یک سنسور با زاویه دید گسترده و یک سنسور ToF این ترکیب را تشکیل می‌دهد.

دوربین اصلی میت ۳۰ پرو از یک طراحی چهارگوش استفاده می‌کند که درون آن 4 سنسور دوربین قرار گرفته‌اند. سنسور اصلی این ماژول سونی IMX600 بوده که دیافراگم آن f/1.5 و مجهز به سیستم تثبیت کننده نوری است. دومین سنسور یک لنز زاویه گسترده با وضوح 40 مگاپیکسلی است. یک سنسور 8 مگاپیکسلی با تله فوتو با دیافراگم f/2.4، تثبیت کننده نوری و زوم سه برابری و یک سنسور ToF از دیگر اجزای دوربین میت 30 پرو است.

هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

در لبه پایینی این پرچم‌دار یک اسپیکر مونو و یک بلندگوی تماس قرار گرفته است. یک فرستنده مادون قرمز، کلید سخت افزاری پاور و نوار لمسی تنظیم صدا از جمله دیگر بخش‌های این گوشی هوشمند است. این گوشی هوشمند از پورت 3.5 میلی‌متری پشتیبانی نخواهد کرد. هواوی میت ۳۰ پرو با کسب گواهی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت میت ۳۰ پرو منتشر نشده است. احتمالا این گوشی در ابتدا برای کشور چین و پس از آن در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این مشخصات برای هواوی میت ۳۰ پرو جذاب است؟

نوشته مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو پیش از معرفی رسمی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.