حق اختراع مایکروسافت برای پرکردن لولا دستگاه تاشو با مایع

رویای مایکروسافت برای ساخت دستگاه های تاشو مشخصا این شرکت را به سمتی می برد که می تواند دستگاه جذابی تولید کند. همین حالا آن ها استاد لولاها در دستگاه‌هایی مانند سرفیس و سرفیس استودیو هستند. همانطور که در گلکسی فولد و میت ایکس دیدیم، لولا بخش چالش‌برانگیز دستگاه های تاشو هستند. به نظر می رسد مایکروسافت یک ایده برای حل مشکل دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع مایکروسافت برای پرکردن لولا دستگاه تاشو با مایع را ببینید.

حق اختراع مایکروسافت برای دستگاه تاشو

مایکروسافت

در حق اختراع اخیر ثبت شده توسط شرکت “مایکروسافت” کانسپت دستگاهی ارائه شده که لولاهای آن با یک مایع یا گاز پر شده است تا فشار وارد شده روی صفحه نمایش تاشو را کاهش دهد و از ورود مواد خرده ریز به داخل گوشی خودداری کند.

مایع مذکور می‌تواند درون حفره‌های اطراف نمایشگر پرشود تا به خم شدن راحت‌تر آن در جهات مختلف کمک کند.

از آنجا که این پتنت توسط تیم مجوز فناوری‌های مایکروسافت ارائه شده است، فقط برای دستگاه‌هایی خاص و یا تنها دستگاه‌های مایکروسافت قابل استفاده نیست.

در عوض، ممکن است مایکروسافت این فناوری را برای سایر سخت‌افزارها مجوز دهد و صفحه‌های نمایش تاشو را قابل اجراتر کند. البته باشد گفت بعید است که در رویداد دوم اکتبر شرکت مایکروسافت یک تبلت تاشو دیده شود.

حق اختراع تبلت تاشو مایکروسافت Centaurus را ببینید

این در حالی است که شایعه شده مایکروسافت از تولید تبلت تاشو مایکروسافت موسوم به “مایکروسافت سنتروس” (Centaurus) که دو نمایشگر دارد، دور است. این تبلت تاشو با نمایشگر دوگانه به عنوان بخشی از برنامه مایکروسافت برای تولید لپ‌تاپ‌ و یا تبلت‌ با دو نمایشگر است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مایکروسافت نوآور و حل کننده مشکل برای لولا دستگاه های تاشو باشد؟

نوشته حق اختراع مایکروسافت برای پرکردن لولا دستگاه تاشو با مایع اولین بار در ترنجی پدیدار شد.