اطلاعاتی از وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو لو رفت
1 min read

اطلاعاتی از وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو لو رفت

مشخصات گوشی های وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو لو رفته و می توان اطلاعات جالبی از آن ها استخراج کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اطلاعاتی از وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو را مرور کنیم.

همانطور که می دانید رندر وان پلاس ۷ تی و ۷ تی پرو چند هفته پیش لو رفت و ما با ظاهر آن ها کاملا آشناییم. حال افشاگر معروف Evleaks سایر مشخصات این گوشی ها را نیز برملا کرده که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

وان پلاس ۷ تی پرو

وان پلاس ۷ تی پرو از تراشه جدید شرکت کوالکام، اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره می برد. این تراشه در واقع نسخه سریع تر پردازنده به کار رفته در وان پلاس ۷ پرو، اسنپدراگون ۸۵۵ بوده که در اواسط ماه ژوئیه از آن رونمایی شد. بنابراین می توان گفت که مدل های سری T در این مورد از برتری نسبی برخوردارند. این پردازنده به وسیله GPU آدرنو 640، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراهی می شود. 7T پرو از نظر نرم افزاری، به سیستم عامل اندروید ۱۰ و آخرین نسخه Oxygen OS مجهز شده است.

وان پلاس ۷ تی پرو از نمایشگر Fluid AMOLED با اندازه 6.7 اینچ و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می برد. پشتیبانی از استاندارد +HDR10 و رزولوشن 3120 × 1440 پیکسل نیز از دیگر مشخصات این نمایشگر هستند. سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه است. این محصول به لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با وان پلاس 7 پرو ندارد. در جلوی گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 به چشم می خورد. همانطور که در تصویر زیر می بینید، یک دوربین سه گانه با چیدمان عمودی نیز در پنل پشتی قرار دارد.

وان پلاس ۷ تی پرو

سنسور اصلی و 48 مگاپیکسلی دوربین دارای دریچه دیافراگم f/1.6 بوده و قابلیت پایدارسازی تصاویر به روش اپتیکال (OIS) و الکترونیکی (EIS) را نیز دارد. سنسور 8 مگاپیکسلی و تله فوتو دوم دارای دریچه دیافراگم f/2.4 بوده و از OIS و قابلیت زوم 3 برابر پشتیبانی می کند. سنسور 16 مگاپیکسلی سوم نیز از نوع اولترا واید بوده و زاویه میدان دید و دریچه دیافراگم آن به ترتیب برابر با 120 درجه و f/2.2 است.

طبق گفته های همرستافر، ویژگی جدید Macro Mode به افراد اجازه می دهد تا از اجسام نزدیک، بهتر و دقیق تر عکس برداری کنند. همچنین قرار است که ویژگی Nightscape و قابلیت فیلم برداری فوق آهسته با کیفیت 720p و نرخ 960 فریم بر ثانیه نیز به این دستگاه اضافه شود.

وظیفه تامین شارژ 7T پرو بر عهده یک باتری 4085 میلی آمپر ساعتی است که از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. فناوری جدید Warp Charge 30T باعث شده تا باتری این دستگاه 20 درصد سریع تر از باتری ۷ پرو معمولی شارژ شود. در پایان باید بگوییم که پنل پشتی وان پلاس 7T پرو از جنس شیشه بوده و احتمالا با رنگ مشکی مات به بازار عرضه می شود.

وان پلاس ۷ تی

وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T)

وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T)

وان پلاس 7T مانند همتای گران تر خود، از پردازنده ۸۵۵ پلاس کوالکام و رم 8 گیگابایتی بهره می برد، اما حافظه داخلی آن به 128 گیگابایت کاهش یافته است. البته گفته می شود که نسخه 256 گیگابایتی آن نیز به بازار ارائه خواهد شد.. این محصول به نمایشگر Fluid AMOLED با اندازه 6.55 اینچ، استاندارد +HDR10 و همینطور رفرش ریت 90 هرتز مجهز شده است. رزولوشن نمایشگر به 2400 × 1080 پیکسل کاهش یافته اما سنسور اثر انگشت همچنان زیر صفحه نمایش قرار دارد.

گوشی OnePlus 7T با دوربین سه گانه و ماژول دایره ای شکل و کاملا جدید به بازار می آید. ویژگی های سنسور اصلی و اولترا واید درست مشابه نسخه پرو است. اما سنسور تله فوتو و 12 مگاپیکسلی سوم تنها تا 2 برابر قابلیت بزرگنمایی دارد. مشخصات دوربین سلفی و سایر قابلیت های 7T پرو برای این گوشی تکرار می شود.

نسخه سیاه رنگ وان پلاس 7T نیز با ظاهر مات به بازار می آید. این محصول از سیستم عامل اندروید 10 و Oxygen OS بهره می برد و باتری 3800 میلی آمپر ساعتی آن قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع Warp Charge 30T را دارد.

تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی و ۷ تی پرو تاریخ ۱۸ مهرماه خواهد بود

این لودهنده اطلاعات اظهار کرده که وان پلاس در تاریخ ۱۸ مهرماه از مدل های سری T رونمایی خواهد کرد. پیش خرید این محصولات احتمالا بلافاصله پس از مراسم معرفی آغاز می شود و یک هفته بعد نیز شاهد عرضه وان پلاس 7T و 7T پرو در بازار خواهیم بود. متاسفانه هنوز هیچ خبری در رابطه با قیمت این گوشی ها منتشر نشده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو دستگاه های خوبی خواهند بود؟

نوشته اطلاعاتی از وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.