قاب هواوی میت ۳۰ لو رفت و طراحی دوربین را مشخص کرد
1 min read

قاب هواوی میت ۳۰ لو رفت و طراحی دوربین را مشخص کرد

عکس دیگری از قاب محافظ هواوی میت ۳۰ به بیرون درز کرده است. همسو با تصاویر قبلی، روی آن برش‌هایی برای ماژول دوربین دایره‌ای Mate 30 دیده می‌شود؛ اما تفاوت‌هایی نیز به چشم می‌خورد. در حقیقت قاب هواوی میت ۳۰ لو رفت و طراحی دوربین را مشخص کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قاب هواوی میت ۳۰

قاب هواوی میت ۳۰

سازندگان قاب محافظ معمولا خیلی زود و پیش از رونمایی، به الگویی از گوشی‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. البته در برخی موارد، آن‌ها نمونه‌هایی اولیه هستند و شاید دارای جزئیات کامل نباشند؛ کمااینکه این قاب محافظ هواوی میت ۳۰ نیز، چیدمان دوربین‌ها را کمی متفاوت از تصاویر قبلی نشان می‌دهد.

تا جایی که می‌دانیم؛ دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور سه‌بعدی ToF در پنل عقب این گوشی وجود خواهد داشت. دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو، می‌تواند همان لنز پریسکوپی هواوی پی ۳۰ پرو و دارای ظاهر مربعی شکل باشد. البته شاید هم این شکاف مربعی، به یک فلاش LED بزرگ اختصاص داشته باشد.

کوچک‌ترین حفره روی قاب محافظ هواوی میت 30 احتمالا برای سنسور 3D TOF است. البته در هواوی P30 پرو، فلاش LED و سنسور ToF جدا از مجموعه دوربین اصلی قرار داشتند؛ اینجا هم شکاف بیضوی مشابهی در سمت چپ ماژول دوربین دیده می‌شود. با این حساب، مشخص نیست که وجود برش‌های اضافه روی ماژول دایره‌ای، برای چیست؟

ناچ هواوی میت ۳۰ کوچکتر از میت ۳۰ پرو است

در برخی دیگر از تصاویر منتسب به هواوی میت 30 پرو و میت 30 لبه‌های به شدت خمیده‌ی صفحه نمایش را دیده‌ایم که به نمایشگر آبشاری معروف است. این احتمال هم وجود دارد که با حذف دکمه‌های تنظیم صدا و پاور، نقش آن‌ها را لبه‌های حساس به لمس ایفا کنند. از دیگر ویژگی‌های این پرچمداران که در تاریخ 29 شهریور معرفی می‌شوند؛ باید به چیپست کایرین ۹۹۰ هواوی، درگاه USB-C و احتمالا یک فرستنده مادون قرمز اشاره کنیم.

منتظر هواوی میت ۳۰ هستید؟

نوشته قاب هواوی میت ۳۰ لو رفت و طراحی دوربین را مشخص کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.