وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) را پیش از معرفی ببینید

سه هفته پیش بود که در ترنجی و با هم طراحی دوربین وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) را دیدیم. امروز اما وان پلاس به صورت رسمی عکس هایی از گوشی هوشمند جدید خود به نام وان پلاس ۷ تی که هفته آینده معرفی می شود، منتشر کرد. این طراحی کمی متفاوت با آن چیزی است که پیش از این دیده بودیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) را پیش از معرفی ببینیم.

وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T)

وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T)

ظاهرا کمپانی وان پلاس بیش از کاربران مشتاق رونمایی هر چه سریع تر از گوشی وان پلاس ۷ تی است. این کمپانی در اقدامی تعجب بر انگیز، در حالی که یک هفته تا معرفی رسمی گوشی جدیدش به نام وان پلاس ۷ تی در تاریخ ۴ مهر ۹۸ فاصله داریم، اقدام به انتشار عکس هایی از طراحی آن روی اینترنت کرد.

کمپانی وان پلاس طی یک پست که در بلاگ خود منتشر کرد، به صورت خلاصه درباره چگونگی و برخی جزئیات طراحی گوشی هوشمند جدید وان پلاس ۷ تی توضیح داد و تعدادی عکس از آن به اشتراک گذاشت. وان پلاس اظهار داشت که پس از عرضه گوشی وان پلاس وان، در تمامی محصولات خود اهمیت زیادی به طراحی ظاهری و زیبایی گوشی هایش می دهد. اگرچه کیفیت یک گوشی هوشمند را از قدرت تراشه ها و عملکرد نرم افزاری خواهند سنجید، اما برای کمپانی وان پلاس ظاهر زیبا نیز از مهم ترین معیارهای یک گوشی هوشمند با کیفیت به شمار می رود.

دو عکس منتشر شده از وان پلاس ۷ تی، طراحی پشت گوشی را نشان می دهند. با دیدن این عکس ها متوجه می شویم که بزرگ ترین تغییر آن نسبت به وان پلاس ۷ ماژول دوربین دایره ای شکل است که در آن سه لنز با فاصله کانونی 17، 26 و 51 میلی متر تعبیه شده و زیر آن ها نیز فلش قرار گرفته است. در طراحی صفحه پشت گوشی نیز از همان شیشه مات با سایه آبی رنگ که در وان پلاس ۷ پرو نیز شاهد بودیم، به کار رفته است.

تاکنون تنها همین جزئیات از وان پلاس ۷ تی منتشر شده، عکس ها نیز اطلاعات بیشتری در اختیار ما نمی گذارد. بایستی منتظر ماند و دید که کمپانی وان پلاس در طول این یک هفته باز هم اقدام به انتشار عکس و جزئیات جدید از این گوشی خواهد کرد یا خیر.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس ۷ تی طراحی زیبایی دارد؟

نوشته وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) را پیش از معرفی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.