سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G به زودی عرضه خواهد شد
1 min read

سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G به زودی عرضه خواهد شد

گلکسی فولد اولین گوشی تاشو و تجاری سامسونگ بود که با قابلیت‌های بسیار جذابی معرفی شده و به نظر این شرکت قصد دارد از دومین گوشی تاشو خود نیز به زودی رونمایی کند؛ اما این گوشی ار نباید نسل جدید و نسخه بعدی گلکسی فولد دانست. گفته می شود سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G به زودی عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

گلکسی دبلیو ۲۰ 5G

اینکه گوشی‌های تاشو عناصری متحرک و دارای تغییر دارند نویدی بر یک اتفاق خوب و جالب است و آن تنوع ذات این دست از گوشی‌ها از لحاظ ظاهر و طراحی بدنه خواهد بود. به عبارت ساده، نیازی نیست که شما یک گوشی تاشو را تنها در حالتی که بین دو حالت گوشی و تبلت سوئیچ کند در ذهن داشته باشید و این طرح می‌تواند بسیار گسترده‌تر و با خلاقت‌های بیشتری همراه شود.

در همین راستا به نظر شرکت سامسونگ قصد دارد دومین گوشی تاشو خود را در حالتی متفاوت از آنچه تا به امروز دیده‌ایم بسازد و طراحی شبیه به گوشی‌های سری W خود را برای آنها در نظر گرفته است.

طبق پستی که لیکستر معروف با حساب توئیتری Ice Universe در صفحه خود منتشر کرده سامسونگ در نمایشگاهی، تیزری را منتشر کرده که مربوط به یک گوشی سری W با قابلیت برقراری ارتباط 5G است و می‌تواند دومین گوشی تاشو سامسونگ باشد. گوشی‌های سری W سامسونگ طبق ذات خود دارای قطعات مکانیکی بوده و حالت تاشو دارند. به عبارت ساده‌تر ایجاد تحول در چنین گوشی‌هایی بسیار ساده‌تر از گوشی‌های با فرم فاکتور ثابت امروزی است.

در این دستگاه‌ها می‌توان یک نمایشگر بسیار عریض را با ساختاری که از وسط تا شود طراحی کرد و بعد از آن گوشی خواهیم داشت که همان ساختار بدنه گوشی‌های تاشو قدیمی‌تر مانند سری W را دارد و وقتی آن را باز کنید در داخل با نمایشگری سراسری و بزرگ روبرو خواهید شد که می‌تواند عملکرد بسیار جذابی از خود داشته باشد.

نکته مهم دیگر این است که سامسونگ تا به امروز این گوشی‌ها را در کلاس پرچمداران طراحی می‌کرده است و وعده 5G بودن Galaxy W20 بیراه به نظر نمی رسد.

منتظر گلکسی دبلیو ۲۰ 5G هستید؟

نوشته سامسونگ گلکسی دبلیو ۲۰ 5G به زودی عرضه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.