شیائومی ردمی ۸ ای (Redmi 8a) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ۳ مهرماه معرفی می شود
1 min read

شیائومی ردمی ۸ ای (Redmi 8a) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ۳ مهرماه معرفی می شود

سه ماه پیش بود که ردمی ۷ ای (Redmi 7a) با اسنپدراگون ۴۳۹ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد. اکنون با گذشت چند ماه از معرفی این گوشی، شیائومی به صورت رسمی اعلام کرده که قصد دارد در هفته آینده از نسخه جدید این گوشی که طبق انتظار ردمی 8A نام دارد رونمایی کند. گفته می شود که شیائومی ردمی ۸ ای (Redmi 8a) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ۳ مهرماه معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی ردمی ۸ ای

شیائومی ردمی ۸ ای

شیائومی ساعاتی پیش با انتشار یک توئیت به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ ۳ مهرماه از گوشی جدیدی با عنوان ردمی 8A رونمایی کند. طبق اطلاعات موجود در این توئیت باتری با ظرفیت عالی 5000 میلی آمپر ساعت یکی از قابلیت‌های اساسی و مهم این گوشی محسوب می‌شود. گوشی ردمی 7A که چند ماهی از معرفی و عرضه آن به بازار می‌گذرد از باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد.

اما امروز سایت رسمی شیائومی نیز چندی از قابلیت‌های مهم این گوشی را فاش کرد. طبق اطلاعات منتشر شده از طریق این سایت، قابلیت شارژ سریع، طراحی جدید بدنه به گونه‌ای که کاربران در هنگام استفاده از آن احساس عالی خواهند داشت و همچنین دوربین‌هایی که امکان ثبت “تصاویر حرفه‌ای” را ممکن می‌کنند، بخشی دیگر از قابلیت‌های مهم و اساسی این گوشی هستند.

شیائومی همچنین اعلام کرده است که نمایشگر گوشی ردمی 8A از یک بریدگی در بالای خود بهره می‌برد تا دسترسی به دوربین‌های سلفی را ممکن کند. حاشیه‌های باریک در سه سمت و همچنین لبه نسبتاً ضخیم در زیر نمایشگر، دیگر مشخصات ظاهری پنل اصلی این گوشی را تشکیل می‌دهند.

شیائومی اطلاعات دیگری را از ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی منتشر نکرده است؛ اما چندی پیش بود که سازمان تنظیمات مقررات رادیویی چین که آن را با عنوان TENAA می‌شناسیم علاوه بر این اطلاعات، چند تصویر از این گوشی را هم فاش کرد. طبق اطلاعات در دسترس گوشی ردمی 8A دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی با وضوح 1600 در 900 پیکسلی یا HD+ خواهد بود. پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت 2.0 گیگاهرتز نیز قرار است وظیفه پشتیبانی از دستورات و فرامین را در این گوشی برعهده داشته باشد اما هنوز مشخص نیست که این تراشه از بین محصولات کدام شرکت انتخاب شده است.

ردمی

ردمی

گوشی ردمی 8A قرار است در پیکربندی‌های گوناگون و مختلفی عرضه شود. کاربران می‌توانند بنا به نیاز خود این گوشی را با ظرفیت‌های حافظه رم دو، سه یا چهار گیگابایتی در اختیار داشته باشند. برای حافظه داخلی این گوشی نیز ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. طبق انتظار سیستم عامل اندروید ۹ قرار است از قطعات سخت افزاری این اسمارت فون پشتیبانی کند.

تصاویر منتشر شده از سوی شیائومی همچنین نشان می‌دهند که گوشی ردمی 8A از دوربین‌های اصلی و سلفی تک سنسوره بهره می‌برد. براساس اطلاعات موجود این دو سنسور به ترتیب 12 و 8 مگاپیکسلی هستند. انتظار می‌رود دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این اسمارت فون در مراسم معرفی آن که پنج روز دیگر برگزار می‌شود اعلام شود.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی ۸ ای هستید؟

نوشته شیائومی ردمی ۸ ای (Redmi 8a) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ۳ مهرماه معرفی می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.