گلکسی نوت ۱۰ ای (Galaxy Note 10e) ارایه خواهد شد؟

نمی دانم به یاد دارید نه اما آخرین گلکسی نوت ارزانی که ارایه شد مربوط به گلکسی نوت ۳ است که نامش گلکسی نوت ۳ نئو بود. شایعاتی منتشر شده که می گوید احتمالا یک نسخه ارزان از گلکسی نوت ۱۰ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم گلکسی نوت ۱۰ ای (Galaxy Note 10e) ارایه خواهد شد؟

گلکسی نوت ۱۰ ای (Galaxy Note 10e)

گلکسی نوت ۱۰ ای (Galaxy Note 10e)

درباره گلکسی نوت ۱۰ ای (Galaxy Note 10e) صحبت هایی به گوش می رسد و از آنجایی که این دستگاه در مراحل اول توسعه به سر می‌برد، متاسفانه چندانی از آن در دسترس نیست و Sammobile تنها ویژگی قطعی و مشخص شده آن را فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی اعلام کرده است. وقتی از صحبت از انتظارات از این محصول می‌شود، با اطلاعات کنونی تنها می‌توان به حدس و گمان درباره عنوان پرداخت. به این ترتیب دو احتمال وجود دارد.

بسیاری از شایعات حاکی از ادغام سری اس و نوت در سال آینده میلادی هستند. در واقع بسیاری بر این باورند که پرچمداران بعدی سامسونگ با عنوان گلکسی وان (Galaxy One) معرفی خواهند شد و این احتمال هم وجود دارد که دستگاهی مشابه گلکسی نوت ۱۰ ای در این سری محصولات حضور داشته باشد.

این دستگاه می‌تواند در جایگاهی پایین‌تر از گلکسی اس ۱۱ (عنوان فرضی پرچمدار بعدی سامسونگ) و پایین‌تر از گلکسی اس 11e قرار بگیرد. اضافه شدن S Pen و بهبودهای سخت‌افزاری نیز می‌توانند هزینه اضافی برای خرید این دستگاه را توجیح کنند.

همان‌طور که می‌دانید قیمت‌گذاری سری بعدی محصولات سامسونگ هنوز قطعی نیست. اما با فرض بر اینکه گلکسی اس 11e برای رقابت با آیفون 11 قیمتی معادل 699 دلار داشته باشد؛ گلکسی نوت 10eقیمتی معادل 799 دلار، گلکسی اس 11 قیمتی معادل 899 دلار و گلکسی اس 11 پلاس قیمتی معادل 999 دلار خواهند داشت.

قلم S Pen معمولاً محکم‌ترین دلیل کاربران برای خرید محصولات سری نوت به جای محصولات سری اس است. اما از آنجایی که همه افراد قادر به صرف هزینه‌ای 1000 دلاری یا بیشتر برای خرید گوشی‌های هوشمند نیستند، معرفی مدلی که در جایگاهی پایین‌تر از گلکسی اس 11e قرار بگیرد و البته قلم S Pen را به دوست‌داران آن عرضه کند، می‌تواند موفقیت چشمگیری را برای سامسونگ رقم بزند.

متاسفانه اطلاعات درباره این گوشی بسیار محدود هستند. بنابراین از تاریخ عرضه آن هم اطلاعاتی در دسترس نیست. می‌توان انتظار معرفی این دستگاه طی ماه‌های آینده یا حتی در MWC 2020 یا به همراه سری بعدی پرچمداران سامسونگ را داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۱۰ ای هستید؟ فکر می کنید گلکسی نوت ارزان دستگاه جذابی خواهد بود؟

نوشته گلکسی نوت ۱۰ ای (Galaxy Note 10e) ارایه خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.