تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۲۹ بهمن و زودتر از موعد خواهد بود
1 min read

تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۲۹ بهمن و زودتر از موعد خواهد بود

تقریبا به میانه های اولین فصل پاییز رسیده ایم و می دانیم که اوایل آخرین فصل زمستان همیشه روزهای داغی در انتظار علاقه مندان به اخبار دنیای فناوری است. نمایشگاه MWC همواره در بارسلون یکی از مکان های دوست داشتنی برای ماست و یکی از دستگاه های تعیین کننده بازار از سوی سامسونگ در آن معرفی می شود. طبق جدیدترین شایعه به نظر می رسد که گلکسی اس ۱۱ شاید در MWC 2020 معرفی نشود. گفته می شود که تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۲۹ بهمن و زودتر از موعد خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

پرچمدار بعدی سامسونگ زمانی از راه می‌رسد که گوشی‌های هوشمند، یک دوره‌ی گذار را تجربه می‌کنند. در حال حاضر، طراحی استاندارد گوشی‌های موبایل به مرزهای انتهایی خود رسیده است و به نظر می‌رسد آینده، متعلق به موبایل‌های انعطاف پذیر باشد. این موضوع روی طراحی گلکسی اس ۱۱ هم تاثیرگذار خواهد بود.

گفته می شود سامسونگ مراسم معرفی پرچمدار خانواده گلکسی اس خود را در شهر سن‌فرانسیسکو برگزار می‌کند. همچنین گفته می شود که این مراسم برای هفته آخر بهمن برنامه‌ریزی شده باشد.

البته هنوز خیلی زود است که تاریخ دقیقی برای زمان رونمایی گلکسی اس ۱۱ مشخص کرد. ضمن اینکه ما به‌اندازه کافی درباره منبع این اطلاعات مطمئن نیستم. با این‌حال، ممکن است که رویداد آنپکد سامسونگ برای معرفی این دستگاه پرچمدار، در اواخر بهمن ماه برگزار شود.

در حال‌حاضر، اطلاعات زیادی درباره پرچمدار جدید سامسونگ در دست نیست، اما چند ماه پیش فاش شد که این دستگاه، از رابط کاربری One UI 2.1 بهره خواهد برد و همچنین ممکن است مجهز به یک حافظه ۱ ترابایتی باشد. ضمنا، احتمال زیادی وجود دارد که دستگاه، بدون جک هدفون در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید معرفی زودتر از نمایشگاه MWC 2020 به سامسونگ کمک می کند که تمرکزها بیشتر روی گلکسی اس ۱۱ باشد؟ مشخصا همینطور است اما آیا سامسونگ همین تصمیم را می گیرد؟

نوشته تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۲۹ بهمن و زودتر از موعد خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.