شرایط پیش فروش ایران خودرو دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ با تحویل شهریور ۹۹ + جدول مدل و قیمت

ایران خودرو پس از فروش فوری های خود گویا تصمیم دارد که پس از مدت ها دست به پیش فروش خودرو بزند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شرایط پیش فروش ایران خودرو دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ با تحویل شهریور ۹۹ را به همراه جدول مدل و قیمت بررسی کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پیش فروش ایران خودرو دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸

پیش فروش ایران خودرو دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی هاي مجاز می رساند شرایط پیش فروش عادی شرکت ایران خودرو از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ مهر ۹۸ آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو و وجه آن ظرف 20 روز طبق ضوابط شرکت ایران خودرو به مشتري عودت خواهد شد.

تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نمی باشد . ü کد کلاس و رنگ خودرو بر اساس شرایط تولید از سوي شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود. در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتري امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.

امکان ثبت نام در این بخشنامه براي مشتري دوم نمایندگی مجاز نمی باشد.

قیمت نهایی خودرو در این شرایط،در زمان تحویل خودرو مندرج در این بخشنامه و قرارداد تعیین خواهد شد.

نظر شما درباره پیش فروش ایران خودرو دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ چیست؟

نوشته شرایط پیش فروش ایران خودرو دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ با تحویل شهریور ۹۹ + جدول مدل و قیمت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.