ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) را ببینید

شایعات درباره گلکسی اس ۱۱ بالا گرفته و کم کم اطلاعات جالبی درباره آن منتشر می شود. پس از آن که دیروز در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۲۹ بهمن و زودتر از موعد خواهد بود حالا تصویری از ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) سامسونگ منتشر شده که حدس‌وگمان‌ها درباره آن را بیش از پیش خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) را ببینید.

دوربین گلکسی اس ۱۱

سامسونگ

پرچمداران امسال تقریبا همگی معرفی شده‌اند و حالا فرصت مناسبی است که نگاهی به سال آینده بیندازیم. شایعات درباره گلکسی اس ۱۱ سامسونگ از همین حالا شروع شده است و اگر بخواهیم به غیرقابل‌باورترین آنها اعتماد کنیم، باید بگوییم که غول تکنولوژی کره‌ای ممکن است از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بر روی اسمارتفون‌های سال آینده خود استفاده کند.

هرچند که توصیه ما این است که باید با کمی تردید به این مورد خاص نگریست، اما هیچ شکی نیست که خانواده گلکسی اس ۱۱ شاهد ارتقاهایی در بخش دوربین خواهد بود. با این‌حال، امروز تصویری منتشر شده است که یک سنسور دوربین را برای پرچمدار بعدی سامسونگ نشان می‌دهد.

دوربین گلکسی اس ۱۱ با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۵ برابری ارایه خواهد شد

رسانه‌های داخل کره جنوبی، علاوه بر درز شایعاتی درباره سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۱ همچنین گفته‌اند که سامسونگ، زوم اپتیکال 5x را نیز بر روی این اسمارتفون معرفی خواهد کرد و ضخامت دستگاه را در کنترل خواهد داشت. شرکت کره‌ای، این کار را با قرار دادن اجزای سنسور، به‌طور افقی در داخل گلکسی اس ۱۱ محقق خواهد کرد.

به هر حال، تصویر جدیدی امروز به بیرون درز پیدا کرده است که احتمالا سنسور دوربین پشت گلکسی اس ۱۱ را نشان می‌دهد. البته صفحه‌ای در Weibo که این عکس را منتشر کرده بود بسته شده است؛ به همین‌خاطر ما هیچ جزییاتی درباره مشخصات جزئیات دوربین نمی‌دانیم. اما حذف شدن صفحه مذکور، می‌تواند نشانه خوبی برای اعتبار این اطلاعات باشد.

اولین تفاوت این ترکیب دوربین در مقایسه با حسگرهای دوربین جلو و عقب گلکسی S10 پلاس، مربوط به مکان قرارگیری کانکتور آن می‌شود. در حالیکه کانکتور دوربین جلو، در سمت راست قرار گرفته، اما این کانکتور برای دوربین پشت، در قسمت پایین قرار دارد. بنابراین، اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که اجزای داخلی سری اس ۱۱ را، شبیه به سری اس ۱۰ باشد، بنابراین سنسور فوق، نشان‌دهنده دوربین پشت یک گلکسی اس ۱۱ است.

دوربین گلکسی اس ۱۱ به ویژگی شبیه به Deep Fusion آیفون ۱۱ مجهز خواهد شد

البته کیفیت تصویر خیلی خوب نیست و نمی‌توان شماره‌های اجزا را تشخیص داد. با این‌حال، با فرض اینکه این قطعات جهت ساخت گلکسی اس ۱۱ پیشاپیش به نقاط مختلف دنیا ارسال شده است، بنابراین منطقی خواهد بود که بگوییم، سامسونگ نمونه‌های اولیه دستگاه را نهایی کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین گلکسی اس ۱۱ بتواند انگیره خوبی برای خرید شما باشد؟

نوشته ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.