احتمالا هواوی پی ۴۰ یک برتری ویژه نسبت به گلکسی اس ۱۱ خواهد داشت
1 min read

احتمالا هواوی پی ۴۰ یک برتری ویژه نسبت به گلکسی اس ۱۱ خواهد داشت

به نظر می رسد هواوی در تدارک آن هستند تا محصول جدید خود با نام هواوی پی ۴۰ را آماده کرده و به این ترتیب، به جنگ مستقیم با گلکسی اس ۱۱ برود. گفته می شود که احتمالا هواوی پی ۴۰ یک برتری ویژه نسبت به گلکسی اس ۱۱ خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی پی ۴۰ در مقابل گلکسی اس ۱۱

هواوی

بر اساس گزارش های جدید و اسناد و مدارک به ثبت رسیده، ظاهرا بنا بر این است که گوشی هوآوی پی ۴۰ و مدل پرو آن به دوربین سلفی قرار گرفته در زیر نمایشگر مجهز باشند.

اگر چنین شایعاتی صحت داشته باشد، دیگر شاهد بریدگی نمایشگر در قسمت بالا (ناچ) نخواهیم بود و می توان انتظار ارائه محصولاتی با نمایشگر تمام صفحه را داشت.

مهندسان هوآوی همچنین موفق شده اند تا نشانگر LED، سنسور تشخیص نور و فلاش دوربین سلفی را نیز به زیر نمایشگر انتقال دهند. هنگامی که قصد استفاده از موارد یاد شده را نداشته باشید، به هیچ عنوان قادر به دیدن آن ها نیستید. به این ترتیب نمایشگر میزان شفافیت آن قسمت را به صفر رسانده و نشانگر ساعت دستگاه در این قسمت جای می گیرد.

هنوز اطلاعات دقیق تری از این محصول در دسترس نیست اما، اما پیش بینی ها حاکی از آن است که شاهد بهبود عملکرد دوربین خواهیم بود و از طرف دیگر، انتظار نمایشگر بهتری را خواهیم داشت که از هر طرف، تا لبه های دستگاه را به خود اختصاص خواهد داد. پردازنده Kirin 990 نیز مسئولیت تأمین قوای نرم افزاری را بر عهده خواهد داشت.

در مورد خدمات نرم افزاری و اپلیکیکشن های گوگل، هنوز چیزی مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی از این نظر از سامسونگ پیشی خواهد گرفت؟

نوشته احتمالا هواوی پی ۴۰ یک برتری ویژه نسبت به گلکسی اس ۱۱ خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.