دو رنگ جدید پیکسل ۴ (Pixel 4) را ببینید

ما شایعات زیاد و خسته‌کننده‌ای درباره پیکسل ۴ شنیده ایم که یکی از آن ها مربوط به رنگ “اوه خیلی نارنجی” آن است. امروز اما مشخص می شود که پیکسل ۴ در رنگ های متنوع‌تری هم ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دو رنگ جدید پیکسل ۴ (Pixel 4) را ببینید.

دو رنگ جدید پیکسل ۴

گوگل پیکسل ۴ علاوه بر رنگ های مشکی، سفید و نارنجی، با رنگ های متنوعی همچون صورتی، آبی، سبز و زرد نیز وارد بازار می شود.

همانطور که می دانید، گوشی گوگل پیکسل 4 تا کنون به رنگ های مشکی، سفید و نارنجی مجهز شده است. حال یک فروشگاه بریتانیایی به نام Mobile Fun اعلام کرده که این محصول احتمالا در رنگ های صورتی، آبی آسمانی، سبز ملایم و زرد نیز در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. شرکت تولیدکننده محصولات جانبی Olixar نیز با انتشار تصاویر زیر به نوعی صحت این خبر را تایید می کند.

شرکت گوگل ۵ روز دیگر گوشی پیکسل 4 را با رنگ بندی های جدید به نمایش خواهد گذاشت. البته همانطور که در تصویر زیر می بینید، در این دعوتنامه به رنگ های صورتی و سبز اشاره ای نشده است. ناگفته نماند که پیش از این، گزارش هایی مبنی بر عرضه گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL در رنگ های مشکی، سفید و نارنجی نیز منتشر شده است

پیکسل ۴

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، گوشی گوگل پیکسل ۴ در رنگ های سیاه، سفید، نارنجی، سبز، زرد، آبی و صورتی به مشتریان عرضه می شوند و این در حالی است که کمپانی گوگل تاکنون گوشی های پیکسل را حداکثر در سه رنگ روانه بازار کرده است. ظاهرا این شرکت قصد دارد تا با در نظر گرفتن هفت رنگ متنوع برای نسل چهارم سری پیکسل، ادعای خود مبنی بر برتری این محصول را اثبات کند.

اسمارت فون گوگل پیکسل 4 به حداقل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ شرکت کوالکام بهره می برد. ماژول دوربین مربعی شکل در بالای سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده و محل قرارگیری سنسورهای 16 و 12 مگاپیکسلی است. مشخصا این محصول از سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده می کند.

نظر شما چیست؟ من رنگ زردش را می پسندم!

نوشته دو رنگ جدید پیکسل ۴ (Pixel 4) را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.