شیائومی به نمایشگر ۱۲۰ هرتز و زوم ۵ برابر اپتیکال می اندیشد

شیائومی درحال کار بر روی تلفن همراهی است که می تواند خیلی جذاب باشد. این دستگاه قابلیت ضبط ویدیوهایی با کیفیت 8K با سرعت 30 فریم را دارد و حتی توسعه دهندگان XDA در فایل‌های MIUI 11 توانسته‌اند نمایشگر ۱۲۰ هرتز را پیدا کنند. این به ما می گوید که شیائومی به نمایشگر ۱۲۰ هرتز و زوم ۵ برابر اپتیکال می اندیشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر ۱۲۰ هرتز شیائومی

شیائومی به نمایشگر ۱۲۰ هرتز

شیائومی یکی از فعال‌ترین کمپانی‌ها در زمینه ساخت تلفن‌های هوشمند است که شاید سوددهی آن به اندازه هواوی نباشد اما قطعا درحال توسعه فناوری‌هایی جلوتر از هواوی در بخش‌های زیادی است، یکی از همین موارد را می‌توان گزینه ۱۲۰ هرتزی دانست که توسعه دهندگان XDA پیدا کرده‌اند.

در کنار این مورد همچنین شایعات حاکی از این است که شیائومی درحال کار بر روی بهبود در بخش عکاسی تلفن‌های همراهش است و شاید امسال درکنار صفحه نمایش با رفرش ریت بالا، شاهد حضور دوربین با زوم 5 برابری اپتیکال از سمت شیائومی باشیم. این شایعات همگی از فایل‌های رابط کاربری MIUI 11 شیائومی شروع شده‌اند و حتی در منوی دوربین این نسخه نیز شاهد پشتیبانی دوربین از زوم 5 برابری هستیم. اگر همگی این موارد را کنار بگذاریم، دوربین فوق عریض و زوم 50 برابری دیجیتال نیز از دیگر مشخصاتی هستند که در فایل‌های این رابط کاربری پیدا شده‌اند.

هنوز مشخص نیست که آیا تلفن همراهی که قادر به ضبط ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم است، همین تلفن همراهی است که صفحه نمایش 120 هرتزی و زوم 5 برابری اپتیکال دارد یا خیر اما به می‌توان امید داشت که به زودی از سوی شیائومی خبر‌های جدیدی به بیرون آید.

نظر شما چیست؟ درباره چنین دستگاه مثبت فکر می کنید؟ برای من می تواند جذاب باشد.

نوشته شیائومی به نمایشگر ۱۲۰ هرتز و زوم ۵ برابر اپتیکال می اندیشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.