قیمت پراید ۱۱۱ مهر ۹۸ از مرز ۴۷ میلیون تومان عبور کرد
1 min read

قیمت پراید ۱۱۱ مهر ۹۸ از مرز ۴۷ میلیون تومان عبور کرد

بررسی میدانی بازار خودرو نشان می دهد قیمت اکثر خودروها در طول هفته روند کاهشی را طی کرد با این حال گزارش ها نشان می دهد آغاز این هفته با افزایش قیمت خودرو همراه است، به طوری که قیمت پراید ۱۱۱ مهر ۹۸ از مرز ۴۷ میلیون تومان عبور کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره قیمت خودروهای داخلی در مهر ۹۸ صحبت کنیم.

قیمت پراید ۱۱۱ مهر ۹۸

قیمت خودرو داخلی مهر ۹۸

همچنین گفته می شود که سمند ال ایکس در روز پنجشنبه به ۷۷ میلیون تومان رسید که بیشترین قیمت در طول هفته را داشته است و امروز با افزایش یک میلیون تومانی به ۷۸ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس تیپ یک در روز چهارشنبه با ۱۲۷ میلیون تومان به بالاترین قیمت خود رسید ودر روز پنجشنبه با قیمت ۱۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان در بازار معامله شد و امروز با همان قیمت روز پنجشنبه عرضه شد.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس نیز در روز شنبه به پایین ترین قیمت ۷۱ میلیون و 800 هزار تومان و در روز چهارشنبه به بالاترین قیمت خود ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان رسید و امروز با قیمت ۷۳ میلیون تومان در بازار معامله شد.

از خودروهای پرفروش دیگر پژو 2008 در روز پنجشنبه با 301 میلیون تومان به بالاترین قیمت خود رسید، امروز به قیمت 303 میلیون تومان به فروش رسید. بر اساس این گزارش در روز دوشنبه کیا سراتو 2000 باقیمت 279 میلیون تومان که در پایین ترین قیمت خود بود، امروز با 288 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

قیمت خودرو داخلی مهر ۹۸

قیمت خودرو داخلی مهر ۹۸

کوییک اتومات در طول هفته گذشته با قیمت ثابت 92 میلیون تومان عرضه شد و امروز با 2 میلیون تومان کاهش قیمت به 90 میلیون تومان رسید. در میان خودرو ها، چانگان سی اس 35 که در روز شنبه با قیمت 169 میلیون تومان و در روزهای بعد با قیمت 170 میلیون تومان به فروش رسید امروز با 3 میلیون تومان افزایش قیمت به 173 میلیون تومان رسید.

از دیگر محصولات، سایپا ۱۱۱ امروز با قیمت ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان در بازار عرضه شد که نسبت به هفته گذشته با افزایش صد هزارتومانی همراه بود. همچنین سایپا ۱۳۲ از ۴۳ میلیون تومان تا ۴۵ میلیون تومان متغیربود که امروز با قیمت ۴۴ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان در بازار عرضه شد.

رنو ساندرواستپ وی از شنبه هفته گذشته تا روز چهارشنبه به 178 میلیون تومان و درروز پنجشنبه به 180 میلیون تومان رسید و امروز نیز با همان قیمت روز پنجشنبه در بازار معامله شد. در آخر با بررسی کلی در هفته گذشته در روز چهارشنبه بیشترین نوسان قیمت خودرو را شاهد بودیم.

نظر شما درباره این قیمت ها برای خودروهای داخلی مهر ۹۸ چیست؟

نوشته قیمت پراید ۱۱۱ مهر ۹۸ از مرز ۴۷ میلیون تومان عبور کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.